سرپرست کانون زبان استان گلستان منصوب شد

سرپرست کانون زبان استان گلستان منصوب شد
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران طی حکمی دکتر هادی رحیم‌پور سکه را به عنوان سرپرست کانون زبان استان گلستان منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران, در بخشی از این حکم آمده است: «امید است بر اساس شعار محوری "ایران برای کانون، کانون برای ایران" و استفاده از توان بالقوه همه دغدغه مندان درون کانونی و برون کانونی، براساس شرح وظایف پیوست و با اتکا به عنایات خداوند متعال و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان، حفظ شانیت مسئولان، مدرسان، کارکنان، مخاطبان و ...، توسعه منطقی کمی و کیفی مراکز آموزشی آن استان را مدنظر قرار دهید.»
کیانی همچنین با اهدا لوحی از تلاش ها و زحمات امیر حسین غریب، مدیر پیشین کانون زبان استان قدردانی کرد.
رحیم‌پور دارای مدرک دکتری در رشتۀ آموزش زبان انگلیسی است. وی از سال 1390 همکاری خود را به عنوان مدرس با کانون زبان ایران آغاز کرده است. تدریس در آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش زبان و برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی مختلف و مدیر آموزش در موسسات مختلف از جمله سوابق علمی و پژوهشی ایشان است. رحیم پور همچنین مقالات و کتب مختلفی در حوزۀ آموزش زبان تالیف و ترجمه کرده است.
۱۴ مهر ۱۴۰۰ ۱۶:۱۲
تعداد بازدید : ۱,۹۲۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...