اطلاعیه ثبت نام اینترنتی جذب مدرس پاییز 1400

آزمون جذب مدرس در این دوره تخصصی‌تر از قبل برگزار می‌شود

آزمون جذب مدرس در این دوره تخصصی‌تر از قبل برگزار می‌شود
اولین آزمون جذب مدرس، بعد از شیوع ویروس کرونا با شیوه‌ای تخصصی‌تر از گذشته به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، ثبت‌نام آزمون کتبی جذب مدرس قرار است از ۱۷ الی ۲۶ مهرماه انجام شود.
همچنین بعد از برگزاری آزمون کتبی، پذیرفته‌شدگان لازم است در دورۀ آموزش عمومی-تخصصی، شامل مبانی نوین نظری و کاربردی آموزش زبان انگلیسی شرکت نمایند و در صورت کسب قبولی در این مرحله در دورۀ تربیت مدرس کانون زبان ایران (ILI-based TTC) حضور یابند. 
پذیرفته‌شدگان در این مرحله به عنوان مدرس با کانون زبان ایران همکاری خواهند کرد.
گفتنی است، با شیوع ویروس کرونا از زمستان 1398، آزمون جذب مدرس در کانون زبان برگزار نشد و قرار است در این دوره با برگزاری آزمونی حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر مدرسانی را که شایستۀ تدریس در کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران هستند، برگزیده شوند.
علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت register.ili.ir و انتخاب گزینه «ثبت نام آزمون جذب مدرس» در خصوص نحوۀ شرکت در آزمون اطلاعات لازم را کسب نموده و در صورت تمایل ثبت نام نمایند.

اطلاعیه آزمون جذب مدرس 

۱۴ مهر ۱۴۰۰ ۱۹:۰۷
تعداد بازدید : ۱۶,۲۳۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...