رونمایی از سرود «یک آسمان تازه» همزمان با هفته ملی کودک

رونمایی از سرود «یک آسمان تازه» همزمان با هفته ملی کودک
همزمان با هفتۀ ملی کودک با حضور دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران از سرود کانون زبان ایران با عنوان «یک آسمان تازه» رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در وبیناری که به منظور رونمایی از سرود «یک آسمان تازه» برگزار شد، جمعی از معاونان، مدیران و مسئولان مراکز آموزشی سراسر کشور حضور داشتند.

رونمایی از سرود

«یک آسمان تازه» با شعری از نیره کاشی، آهنگسازی، پارسا مهدوی، ساخت ویدئو توسط عباس جلالی و با همکاری کانون زبان استان سمنان آماده و منتشر شده است.

در بخشی از این سرود آمده است: «وا می‌شود به رویت/ با یک زبانِ تازه/ یک پنجره به سوی/ یک آسمانِ تازه/ وقتش رسیده پاشو (برخیز)/ اصلا چرا نشستی؟ /در هرکجای ایران/ هر سن و سال هستی/ دنبال یک نهاد/ رسمی و معتبر باش/ با یک زبانِ تازه/ هر روز تازه‌تر باش/ ایران برای کانون/ کانون برای ایران/ مجموعه‌ای مجرّب/ در جای ‌جای ایران».

رونمایی از سرود 3
کیانی در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارکنان و مدرسان، ثبت‌نام ترم پاییز 1400 را افتخار آمیز خواند و گفت: این مهم جز با عنایت خداوند متعال و همت جمعی همۀ عزیزان میسور نبود.

تعامل بیشتر کانون زبان با کانون پرورش فکری، حدنصاب کلاس‌ها، سیاست‌های بازگشایی، بیمه کارکنان و مدرسان، فرآیند جذب مدرس، جذب نیروی انسانی در مراکز، فرآیند توزیع کتاب، کلاس‌های برون کانونی، فراخوان دوره TTC و ... از مهمترین موضوعاتی بود که توسط شرکت‌کنندگان در این وبینار مطرح شد و رییس و معاونان کانون زبان به آن‌ها پاسخ دادند.

 
۱۹ مهر ۱۴۰۰ ۲۱:۴۴
تعداد بازدید : ۱,۰۳۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...