امضا تفاهم نامه همکاری بین کانون زبان ایران و دانشگاه فرهنگیان کرمان

امضا تفاهم نامه همکاری بین کانون زبان ایران و دانشگاه فرهنگیان کرمان
همزمان با سفر دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران به کرمان، تفاهم‌نامه همکاری بین کانون زبان ایران و دانشگاه فرهنگیان کرمان منعقد گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، کیانی در این مراسم بیان کرد: «آموزش مستقیم با کانون زبان و پرورش خلاقیت با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است؛ کانون زبان ایران با ۲۶۴ مرکز کانون زبان، ۲۲۵ هزار زبان‌آموز در دوران کرونا و یک میلیون و سیصد هزار زبان‌آموز قبل از کرونا و ۹ زبان آموزشی فعالیت می‌کند و در حال حاضر برای درون کشور و فضای منطقه و بین‌الملل دارای برنامه است و با یک زمان‌بندی معقول و به همت سرمایه انسانی خود آن‌ها را دنبال خواهد کرد.»

کرمان 2

دکتر کیانی ارتباط دانشگاه فرهنگیان و کانون زبان ایران را ضروری دانست و گفت: «بهترین محل برای کارورزی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، کانون زبان ایران است و آموزش و پرورش اگر بخواهد در حوزه آموزش زبان‌های خارجی تغییر موثری ایجاد کند، چاره‌ای جز سپردن این بخش به حوزه تخصصی زیرمجموعه خودش یعنی کانون زبان ایران ندارد.»

این درحالی است که، به موجب این تفاهم نامه کانون زبان و دانشگاه فرهنگیان کرمان در کلیه امور آموزشی و پژوهشی، انجام پروژه‌های مشترک تحقیقاتی، برگزاری سمینارهای مشترک علمی، پژوهشی، آموزشی و برگزاری کارگاه‌های مشترک آموزشی به توافق رسیدند.

کرمان 3

همچنین، بنا به این قرارداد که به مدت یک سال ما بین دو دستگاه امضا شد، کانون زبان ایران ساز و کارهای لازم برای ارائه خدمات آموزشی کانون زبان ایران در دانشگاه فرهنگیان، نظارت و کیفیت برگزاری دوره‌های آموزشی، صدور گواهینامه‌های آموزشی منطبق با قوانین صدور مدارک و اعمال تخفیف برای زبان‌آموزان معرفی شده از سوی دانشگاه فرهنگیان را متقبل شد.

دانشگاه فرهنگیان هم با امضای این تفاهم‌نامه تبلیغات و اطلاع‌رسانی دوره‌های آموزشی کانون زبان به کارکنان و دانشجویان دانشگاه، ایجاد فضای مناسب آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را قبول کرد.

کرمان 8

این تفاهم‌نامه مابین غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران و عباس توان، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان و با نظارت محسن روحی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امضا شد.

۸ آبان ۱۴۰۰ ۲۰:۵۴
تعداد بازدید : ۱,۶۹۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...