رئیس کانون زبان ایران با استاندار کرمان دیدار و گفت و گو کرد

رئیس کانون زبان ایران با استاندار کرمان دیدار و گفت و گو کرد
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران در سفری به کرمان با علی زینی‌وند، استاندار کرمان دیدار کرد و به تشریح برنامه‌های پیش رو این سازمان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، رییس کانون زبان ایران در دیدار با استاندار کرمان بعد از معرفی سابقه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بخش آموزشی آن یعنی کانون زبان ایران بیان داشت: با توجه به جمعیت سه میلیونی دانش‌آموزی استان کرمان و تعداد هشت هزار زبان‌آموز، باور ما این است که ضریب نفوذ آموزش زبان خارجی باید رشد بیشتری داشته باشد.

وی اضافه کرد: برای افزایش اقبال استان به آموزش زبان‌های خارجی و از آنجا که استان کرمان استان کم‌برخورداری نیست، کانون زبان ایران در پی افزایش تعاملات خود با همه سازمان‌های دولتی و غیر دولتی است.

کیانی افزایش حضور در فضاهای آموزشی شوراهای اداری، استفاده از مسیر کلان استان و دریچه صنعت و معدن، ارتباطات تعریف شده و تنگاتنگ، حضور در فضاهای عمومی چون شوراها، نمازجمعه، مدارس و ... و همچنین جایگزینی ساختمان‌های نامناسب و دور از شان بچه‌های این سرزمین با بخشی از منابع بلااستفاده دولتی را اولین قدم‌های تعامل با سطح جامعه برای کانون زبان ایران دانست.

کرمان 2

 دکتر علی زینی‌وند استاندار کرمان نیز با اشاره به این‌که کانون زبان ایران از گذشته تا به امروز جایگاه خوبی داشته است، بیان کرد: باتوجه به این‌که فراگیری زبان از ضروریات است، استانداری آمادگی دارد با شناسایی، بررسی و نیازسنجی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان امکانات و همکاری لازم را با ابلاغ به فرمانداران و همچنین قرار دادن در دستور کار آموزش و پرورش پیگیری و مصوب کند.

وی همچنین اعتماد مردم به سازمان‌های وابسته به دولت را یادآوری و تاکید کرد: لازم است اتصال کانون زبان ایران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و وجود منافع مشترک و بازگشت درآمد حاصل از این سازمان به چرخه فعالیت‌های فرهنگی بیش از پیش به عموم مردم شناسانده شود.

محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این جلسه بیان کرد: کانون زبان ایران در استان کرمان پیش از کرونا ۹ هزار زبان‌آموز داشته است و با شرایط کرونا با به روزآوری سریع کانون زبان و تغییر آموزش حضوری به مجازی این تعداد به هفت هزار و ششصد نفر رسید. با این حال در تلاش هستیم تا با افزایش تعداد زبان‌آموزان، خدمات ارزشمند و شایسته به بچه‌های استان ارایه دهیم.

دکتر محمدحسن رزمی، سرپرست جدید کانون زبان ایران در کرمان هم در این دیدار به استاندار کرمان معرفی شد. 

۹ آبان ۱۴۰۰ ۲۲:۵۰
تعداد بازدید : ۱,۵۹۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...