سرپرست معاونت آموزشی کانون زبان ایران منصوب شد

سرپرست معاونت آموزشی کانون زبان ایران منصوب شد
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی دکتر بهجت تربتی نژاد را به عنوان «سرپرست معاونت آموزشی» کانون زبان ایران منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در بخشی از این حکم آمده است: «با توجه به این‌که آموزش به عنوان رکن اصلی هویت کانون زبان ایران همواره در اولویت مهمترین فعالیت‌های این سازمان بوده است انتظار دارد بر اساس شعار محوری "ایران برای کانون و کانون برای ایران" و استفاده از توان بالقوه همه دغدغه‌مندان درون کانونی و برون کانونی، با اتکال به عنایات خداوند متعال و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان و بخشهای تحت نظارت، تمرکز بر روشهای نوین یادگیری و بر اساس نظریات جدید، توجه ویژه به موضوع آموزش‌های آنلاین، آفلاین و حضوری و نوآوری آموزشی، به‌روزرسانی آموزشها و توانمندسازی مدرسان محترم، اهتمام خاص بر توسعه زبانهای غیرانگلیسی، توسعه آموزشهای برون سازمانی و توجه به بازمهندسی فرآیندهای جذب و نگهداشت مدرسان محترم و بر اساس شرح وظایف پیوست عمل نمایید.»

انتصاب سرپرست آموزشی

در بخش دیگر این حکم عنوان شده است: «انتظار می‌رود در جهت تحقق اهداف سند راهبردی مصوب هیأت محترم مدیره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با بهره‌مندی از اجماع نخبگانی، تهیه و تصویب برنامه عملیاتی آموزش را در دستور کار قرار دهید. بدیهی است معیار اصلی ارزیابی عملکرد آموزش، میزان و چگونگی کیفیت تحقق این برنامه در کشور و برشهای استانی آن است.»

رییس کانون زبان ایران در بخش آخر این حکم خاطر نشان کرده است: « امید است با اتکاء بر الطاف پروردگار بی‌همتا بر اساس برنامه محوری و رعایت قوانین و مقررات و پیشبرد اهداف علمی و آموزشی کانون زبان در چارچوب انضباط، انسجام و اثربخشی آموزشی و پوشش فراگیر مخاطبان در راستای تحقق کیفیت و عدالت آموزشی موفق بوده و با نظارت و ارزیابی عملکرد آموزشی مدرسان و کارکنان محترم و بخشهای زیر نظر و استانها، موجب ارتقا و اعتلای هر چه بیشتر نام پر افتخار کانون زبان ایران گردید.»

دکتر کیانی همچنین با اهدا لوح تقدیری از زحمات و تلاش‌های امیر محمدنژاد که از مردادماه سال 1399به عنوان معاون آموزشی با این مجموعه همکاری داشت، قدردانی کرد.

انتصاب سرپرست آموزشی

گفتنی است، تربتی نژاد دارای مدرک دکتری در رشتۀ زبان و ادبیات فارسی است. مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان، رییس دانشگاه فرهنگیان استان گلستان، قائم مقام رییس دانشگاه فرهنگیان گلستان، عضو گروه و دبیر زبان و ادبیات فارسی و ... از جمله مسئولیت‌های ایشان تا به امروز بوده است. همچنین انتشار و ترجمۀ کتاب و مقالات متعدد نیز در سوابق علمی و پژوهشی وی به چشم می‌خورد. 

انتصاب سرپرست آموزشی 3

۱۰ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۱۶
تعداد بازدید : ۲,۲۰۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...