زبان آموز موفق کرمانشاهی:

کانون زبان برایم یک تجربه ارزشمند بود

کانون زبان برایم یک تجربه ارزشمند بود
علی عظیمی، زبان‌آموز مرکز آموزشی کرمانشاه در کنکور سراسری سال 1400، زبان خارجی را 90 درصد زد و توانست در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام پذیرفته شود.

دربارۀ انتخاب کانون زبان برای فراگیری زبان خارجی می‌گوید: ازکلاس پنجم، به دلیل این‌که مادرم مدرس کانون زبان بود و هم این‌که شاهد پیشرفت چشمگیر دوستانی که در این موسسه تحصیل می‌کردند بودم، کانون زبان ایران را برای فراگیری زبان انتخاب کردم.

عظیمی در خصوص نقش کانون زبان در موفقیتی که کسب کرده است می‌گوید: کانون زبان نقش مهمی در تقویت پایۀ درس زبان انگلیسی من داشت و تقریبا من را از مطالعۀ زیاد زبان در سالی که کنکور داشتم بی‌نیاز کرد. همچنین من همیشه مدرسان خوبی داشتم که به من در یادگیری کمک بسیاری کردند.

وی در مورد هدف‌گذاری برای آینده‌اش می‌گوید: زمانی که کنکوری بودم، در آن بازه مهم‌ترین هدفم موفقیت در کنکور بود، چون پلی برای رسیدن به شغل مورد علاقه‌ام بود. در سالی که کنکور داشتم برای اوقات فراغت فیلم و سریال می‌دیدم، از فضای مجازی استفاده می‌کردم و کمی هم ورزش می کردم، ولی اگر می‌توانستم دوباره به سال قبل برگردم، استفاده از فضای مجازی را به حداقل می‌رساندم و آن را با فعالیت‌های دیگر(ترجیحا ورزش) جایگزین می‌کردم.

زبان آموز کرمانشاهی 2

عظیمی در خصوص کانون زبان می‌گوید: کانون زبان برایم یک تجربه ارزشمند بود و خاطره‌ای که همیشه از کلاس‌های این موسسه دارم، جو صمیمی بین دانش‌آموزان و همچنین مدرسان بود که ما را به یادگیری زبان علاقه‌مند می‌کرد.

گفتنی است، در جلسه ای با حضور محمد حسن پاک گهر، سرپرست کانون زبان استان کرمانشاه، لوح تقدیری از سوی دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران به وی اهدا شد.

۱۷ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۱۱
تعداد بازدید : ۳,۰۵۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...