تاریخ برگزاری آزمون‌های میان ترم بخش انگلیسی اعلام شد

تاریخ برگزاری آزمون‌های میان ترم بخش انگلیسی اعلام شد
دکتر بهجت تربتی‌نژاد، سرپرست معاونت آموزشی کانون زبان ایران از برگزاری آزمون میان ترم در بخش انگلیسی برای گروه‌های سنی بزرگسال و نوجوان به غیر از سطح Start در تاریخ‌های ۲۹ آبان و ۲،۱و۳ آذرماه خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، تربتی نژاد ادامه داد: به منظور سهولت انجام فرآیند آزمون برای زبان‌آموزان و همچنین پشتیبانی مناسب سرورها، آزمون سطوح مختلف بخش انگلیسی در روزها و ساعت‌های متفاوت انجام خواهد شد که زبان‌آموزان عزیز می‌توانند با مشاهده پوشه پیوست اطلاعات لازم را در این خصوص به دست آورند.

وی افزود: شرکت زبان‌آموز در امتحان میان ترم الزامی است، هر زبان‌آموز تنها یک بار اجازه شرکت در این امتحان را دارد و نمره آن ۱۵ نمره از نمره نهایی محسوب می‌شود.
سرپرست معاونت آموزشی کانون زبان اظهار داشت: نمره‌ امتحان میان ترم، پس از پاسخگویی به سؤالات اعلام می‌شود و زبان‌آموزان عزیز پس از دریافت نتیجه‌ آزمون، می‌توانند از صفحه‌ مربوطه پرینت یا screen shot تهیه نمایند.
تربتی نژاد عنوان کرد: آزمون میان ترم شامل بخش‌های Listening Comprehension، Vocabulary، Grammar و Reading Comprehension است.

 

۱۹ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۳۵
تعداد بازدید : ۱۲,۷۳۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...