پانزدهمین دورۀ آزمون بین‌المللی DELE برگزار شد

پانزدهمین دورۀ آزمون بین‌المللی DELE برگزار شد
پانزدهمین دورۀ آزمون بین‌المللی زبان اسپانیایی DELE (از گروه‏‌های مختلف) در سطوح A1 ،A2 ، B1 و B2 و C1 و C2 بزرگسال و A1, A2/B1 نوجوان در کانون زبان ایران برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دکتر انسیه آزادی، مسئول بخش اسپانیایی عنوان کرد: آزمون شفاهی DELE در تهران در روزهای 14، 15 و 16 و 20 و 21 آبان ماه برگزار شد.

وی افزود: آزمون کتبی این دوره نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا در تاریخ 22 آبان ماه، فقط در تهران در مرکز آموزشی شهرک غرب کانون زبان به عنوان تنها نمایندگی رسمی مؤسسه سروانتس و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

دله 2

آزادی ادامه داد: در این دوره از آزمون تعداد 55 نفر شرکت کننده از تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، یزد، عمان، اسپانیا و ... حضور داشتند.

مسئول بخش اسپانیایی کانون زبان گفت: در دوره‌های قبل، آزمون کتبی و شفاهی در شیراز و اصفهان نیز برگزار می‌شد اما از زمان شیوع بیماری کرونا، این آزمون فقط در تهران برگزار می‌شود.

وی در خصوص پروتکل‌هایی که برای برگزاری آزمون در نظر گرفته شده است عنوان کرد: به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بخش شفاهی تصمیم گرفتیم که آزمون را در روزهای بیشتری برگزار کنیم، همچنین روز آزمون شفاهی را برای شرکت‌کنندگانی که از شهرستان‌ها تشریف آورده بودند در روزهای نزدیک به آزمون کتبی در نظر گرفتیم تا از نظر اقامت مشکل کمتری داشته باشند.

دله 3

آزادی ادامه داد: برای آزمون کتبی تعداد کلاس‌هایی که پنجره به سمت فضای باز داشته باشند را بیشتر کردیم به این صورت که اگر یک گروه ده نفره در A2 داشتیم، آن‌ها را در 2 کلاس پنج نفره تقسیم‌بندی کردیم که این اقدام نیز نیاز به نیروهای بیشتری بعنوان مراقب آزمون،که مسلط به زبان اسپانیایی باشند داشت و کار ما را دشوارتر کرد.

وی افزود تمامی برگه‌های آزمون را در پوششهای پلاستیکی قرار داده تا امکان ضدعفونی کردن آن‌ها فراهم باشد و تمامی وسایل و میز و صندلی هر داوطلب را بعد از انجام هر آزمون شفاهی ضدعفونی کنیم.

دله 4

مسئول بخش اسپانیایی کانون زبان در خصوص اعلام نتایج آزمون گفت: نتایج آزمون معمولا 2 تا 3 ماه بعد از برگزاری آزمون از سوی موسسۀسروانتس اعلام می‌شود و بعد از اعلام، از طریق سایت سروانتس و یا از طریق ایمیل به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید و همچنین در سایت کانون زبان ایران نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در خصوص اعتبار مدرک DELE اظهار داشت: آزمون DELE تنها آزمون بین‌المللی زبان اسپانیایی در دنیا است، مدرک پذیرفته‌شدگان در این آزمون از سوی سروانتس ارائه می‌شود که یک مدرک دائمی است که تاریخ انقضا ندارد.

دله 5

آزادی خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌های آزمون DELE سالانه مشخص می‌شود و به امید خدا دورۀ بعد در ماه می 2022 که اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد 1401است، برگزار خواهد شد.

گفتنی است، دکتر بهجت تربتی‌نژاد، معاون آموزشی کانون زبان ایران و تنی چند از مدیران آموزش نیز از روند برگزاری این آزمون بازدید کردند. 

دله 8

دله 10

دله 11

دله 12

دله 14

 

۲۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۴۰
تعداد بازدید : ۱,۰۸۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...