رییس کانون زبان ایران از روند برگزاری آزمون مصاحبه دورۀ حرفه‌ای تربیت مدرس بازدید کرد

رییس کانون زبان ایران از روند برگزاری آزمون مصاحبه دورۀ حرفه‌ای تربیت مدرس بازدید کرد
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران از روند برگزاری مصاحبه مرحله سوم دوره حرفه‌ای تربیت مدرس زبان انگلیسی بازدید و با برخی از کارشناسان و شرکت‌کنندگان گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، کیانی ضمن قدردانی از همکارانی که برای برگزاری و پشتیبانی این دوره تلاش کرده‌اند، عنوان کرد: برگزاری این دوره در مجموع رضایت‌بخش بوده است، البته باید برای برگزاری دوره‌های آتی آسیب شناسی‌های لازم صورت بگیرد تا بتوانیم یک الگوی خوب و مناسب در کشور ارائه کنیم.

بازدید رییس

 وی افزود: این دوره با استانداردهای بسیار خوبی برگزار شده است، اساتید مرحله اول و دوم و همچنین اساتیدی که در حال برگزاری مرحله سوم هستند از اساتید بسیار گرانقدر و برجسته‌ای هستند که حضورشان برای ما غنیمتی است.

بازدید رییس

کیانی ادامه داد: نوآوری که در این دوره صورت گرفته بسیار ارزشمند بوده است، ترکیبی از مبانی نظری به علاوه فضای عمومی آموزش زبان، بدون توجه به الزامات کانون زبان در مرحله 2 تدریس شد که چشم‌اندازی مناسب به فضای نسبتا عمومی‌تر را نسبت به کانون زبان ایجاد کرد و پس از آن شرکت‌کنندگان عزیز وارد مرحله سوم ILI Based خواهند شد.

بازدید رییس

رییس کانون زبان خاطر نشان کرد: امیدوارم در پایان این دوره افرادی را داشته باشیم که نه تنها در کانون زبان بلکه برای سایر موسسات کشور نیز خدمات آموزشی ارائه دهند. ما این داعیه را داریم که می‌خواهیم خدمات کشوری ارائه دهیم، با این نگاه می‌خواهیم اگر موسسات دیگر مایل باشند از خروجی‌های دوره‌های ما استفاده کنند.

بازدید رییس

وی در بخش پایانی سخنانش تاکید کرد که این دوره‌ها بعد از آسیب شناسی‌های لازم برای سایر زبان‌ها نیز برگزار شود.

گفتنی است، در این بازدید دکتر بهجت تربتی نژاد، معاون آموزشی، رضا لیاقی، معاون اداری و مالی و نوشین حسین‌زاده دلیر، مدیر امور مدرسین معاونت آموزشی، رییس کانون زبان ایران را همراهی کردند.

بازدید رییس

شایان ذکر است، دورۀ ILI-Based از 7 آذرماه توسط کارشناسان جذب مدرس کانون زبان ایران برگزار می‌شود و همچنین آزمون Demo نیز از تاریخ 15 تا 17 آذرماه برگزار خواهد شد.

بازدید رییس

بازدید رییس

بازدید رییس

بازدید رییس

 

۱ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۰۹
تعداد بازدید : ۲,۴۴۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...