سرپرست نظارت کانون زبان با مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی دیدار و گفت‌وگو کرد

سرپرست نظارت کانون زبان با مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی دیدار و گفت‌وگو کرد
دکتر محمدرضا سهرابی، سرپرست نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت کانون زبان ایران با زهرا آبسوران، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این دیدار سهرابی ضمن تقدیر از حمایت‌های مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی از کانون زبان ایران در استان عنوان کرد: تعامل مسئولان مراکز کانون با نمایندگان دفاتر شهرستانی کانون زبان می‌تواند در فرآیند دسترسی علاقه‌مندان به خدمات آموزشی و ارتقاء کمی و کیفی کانون زبان ایران در سطح استان کمک کند.

در ادامه این دیدار آبسوران با بیان این‌که کانون پرورش فکری استان همراه و همگام کانون زبان ایران است گفت: کانون زبان ایران جزء جدایی ناپذیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده، است و خواهد بود.

وی با اشاره به تداوم پویش «هر کتابخانه کانون، یک مرکز کانون زبان ایران» در مراکز کانون استان افزود: حصول نتیجه‌ای مطلوب در حوزۀ آموزش کانون زبان در سطح استان، ریشه در رویکرد مبتنی بر همکاری و هم‌افزایی کانون پرورش فکری و کانون زبان در آذربایجان‌غربی دارد و کانون استان آمادگی خود را جهت بهره‌مندی این مجموعه از ظرفیت مراکز ثابت در امور مربوط به جذب زبان‌آموزان و کلاس‌های زبان اعلام می‌دارد.

۱۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۴۱
تعداد بازدید : ۶۸۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...