کانون زبان ایران و انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران (تلسی) تفاهم نامه همکاری امضا کردند

کانون زبان ایران و انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران (تلسی) تفاهم نامه همکاری امضا کردند
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران و دکتر علیرضا جلیلی فر، رییس انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران (تلسی) تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دکتر محمودرضا عبدالهی، مدیر پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کانون زبان به نمایندگی از طرف رییس کانون زبان ایران در این جلسه حضور داشت.
این تفاهم نامه بر مبنای اصل ضرورت توسعه همکاری آموزشی، پژوهشی و اجرایی و بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی های دو سویه منعقد شده است.
بر اساس این توافق‌نامه، بیش از 200 نفر از مدرسان و کارشناسان کانون زبان ایران به عضویت انجمن در می‌آیند و در هجدهمین همایش تلسی شرکت خواهند داشت. 
همچنین نمایندگان کانون زبان ایران در طول همایش هیجدهم تلسی به معرفی دستاوردهای آموزشی و پژوهشی کانون خواهند پرداخت و انجمن نیز متعهد می‌شود نشان کانون زبان ایران را در آگهی، تارنمای رسمی تلسی و کتاب چکیدۀ مقالات به عنوان حامی و همکار در کنار نشان خود استفاده نموده و نمایش دهد.
۱۱ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۰۲
تعداد بازدید : ۱,۲۷۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...