رییس کانون زبان ایران:

تغییرات محتوایی در کانون زبان می‌تواند از مسیر ارزیابی صورت گیرد

تغییرات محتوایی در کانون زبان می‌تواند از مسیر ارزیابی صورت گیرد
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدرسان این مجموعۀ آموزشی، مدرسان را صاحبان کلاس و کف میدان عمل کانون زبان دانست.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی به بیان توضیحاتی در خصوص تغییرات انجام شده در آزمون‌های میان ترم و پایان ترم، نتایج آزمون پایان ترم، تحلیل نتایج آزمون و ... پرداخت. 
کیانی عنوان کرد: لازم است برای به روز شدن با تغییرات پارادایمی در آموزش زبان و سنجش مهارت‌های زبان تغییرات تدریجی را در فرآیند، محتوا و سنجش آموزش داشته باشیم. تغییرات محتوایی در یک مجموعۀ عظیم مانند کانون زبان می‌تواند از مسیر ارزیابی صورت گیرد.

نشست مدرسان

رییس کانون زبان عنوان کرد: کانون زبان ایران خانواده‌ای است که همه با هم باید از آن مراقبت کنیم، کسانی که نخواهند از این خانواده مراقبت کنند جای پایداری در این مجموعه نخواهند داشت. این خانواده افق روشن و مشخصی دارد و همۀ اعضای آن به سمت این افق در حال حرکت هستند.
در ادامه این نشست دکتر بهجت تربتی‌نژاد، معاون آموزشی کانون زبان عنوان کرد: امیدواریم به اتفاق هم بتوانیم هم‌اندیشی و نشست خوب، پربار و مفیدی داشته باشیم و تصمیمات درستی اتخاذ نماییم و با هم‌فکری، همدلی و هم‌افزایی با یکدیگر باعث پیشرفت کانون زبان ایران و همکاران عزیز این مجموعه شویم.

نشست مدرسان

وی ضمن تشکر از زحماتی که همکاران کانون زبان در صف کشیده‌اند، گفت: همۀ تصمیماتی که در ستاد گرفته می‌شود با اهتمام در صف به نتایج درستی می‌رسد که از این بابت از این عزیزان سپاسگزاریم.
تربتی‌نژاد سپس به بیان توضیحاتی در خصوص آزمون‌های میان ترم و پایان ترم پاییز، ثبت‌نام ترم زمستان و خرید محصولات آموزشی و کمک آموزشی پرداخت و ادامه داد: ما برای بالارفتن کیفیت آموزشی همه تلاش‌مان بر این است که انشاالله بتوانیم با تصمیماتی که می‌گیریم کیفیت آموزش را بالا ببریم. جذب و رضایتمندی زبان‌آموزان و همکاران عزیز ما موضوع بسیار مهمی است و تصمیماتی که در این زمینه گرفته می‌شود با محوریت رضایتمندی مشتریان و همچنین رضایتمندی مدرسان و همکاران عزیز است. 

نشست مدرسان

نشست مدرسان

در بخش دیگری از این نشست مهندس سهیل وطن دوست، مدیر عامل بنیاد ملی توسعه فناوری که برگزار کننده آزمون‌های میان ترم و پایان ترم کانون زبان بودند عنوان کرد: بنیاد ملی توسعه فناوری به عنوان یک نهاد غیردولتی و غیرانتفاعی با تمرکز بر فناوری‌های نوین یک از رسالت‌هایش ارائه سرویس‌ها و مشورت‌های فناورانه به نهادهای بزرگ همچون کانون زبان ایران است. از اعتماد کانون زبان ایران به این بنیاد خوشحالیم و باعث مسرت ماست که بتوانیم تجربیات خود را با این عزیزان در میان بگذاریم و با هم‌اندیشی و استفاده از ظرفیت‌های بزرگ کانون زبان فعالیت‌های این مجموعه را به سمت فناوری‌های نوین سوق دهیم.

نشست مدرسان

وی در ادامه به ارائۀ گزارشی در خصوص برگزاری آزمون میان ترم و پایان ترم، تعداد شرکت‌کنندگان و غائبین و ... پرداخت.
در بخش دیگری از این نشست نمایندگان مدرسان هر استان به بیان سوالات، نقطه نظرات و پیشنهادات در خصوص اطلاع‌رسانی در خصوص نحوه برگزاری آزمون، راهنمای شرکت در آزمون پایان ترم، نحوه اعلام نمره نهایی، محصولات آموزشی، افزایش انگیزه مدرسان، فرم نظرسنجی مدرسان، راستی آزمایی فرم‌های نظرسنجی، حقوق و مزایای مدرسان، نحوه برگزاری کلاس‌های حضوری، سیستم ارزیابی مدرسان، نحوه بازدید از کلاس، ارائه نتایج نظرسنجی، تعداد زبان‌آموزان در کلاس، نمرۀ قبولی زبان آموزان، شیوه برگزاری کلاس آنلاین، نحوه تخصیص کلاس به مدرسان و ... پرداختند.

نشست مدرسان

نشست مدرسان

نشست مدرسان

در بخش پایانی این نشست از 6 نفر از پژوهشگران برتر کانون زبان دکتر پرویز علوی نیا از استان آذربایجان غربی، دکتر محمد حسن رزمی از استان کرمان، دکتر مهدی دوستی از استان کرمانشاه، دکتر ابراهیم فخری علمداری از استان مازندران، دکتر سارا ساعی از استان آذربایجان شرقی و دکتر رضا یل شرزده از استان آذربایجان شرقی تجلیل شد.

نشست مدرسان

نشست مدرسان

نشست مدرسان

نشست مدرسان

نشست مدرسان

نشست مدرسان

نشست مدرسان

۸ دی ۱۴۰۰ ۲۰:۲۴
تعداد بازدید : ۱,۹۵۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...