به مناسبت هفته پژوهش

از پژوهشگران برتر کانون زبان ایران تجلیل شد

از پژوهشگران برتر کانون زبان ایران تجلیل شد
به مناسبت هفتۀ پژوهش، از شش نفر از پژوهشگران برتر کانون زبان ایران تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دفتر پژوهش و برنامه‌ریزی کانون زبان طی فراخوانی از مدرسان و کارکنان این مجموعۀ آموزشی خواست تا مقالات علمی خود را که در پنج سال اخیر در نشریات یا همایش‌های معتبر منتشر یا ارائه کرده­ اند به دفتر پژوهش و برنامه­ ریزی ارسال کنند.

در ادامه 74 مقاله به این دفتر ارسال شد و سپس مقالات بر اساس معیارهای تایید شدۀ وزارت علوم از لحاظ درجه‌بندی علمی و اعتبار نشریات (چه مجلات علمی پژوهشی داخلی و چه مجلات دارایGrade  بین المللی) اعتبارسنجی و بر اساسimpact factor  و دیگر ملاحظات معمول ارزیابی شدند.

در پایان دکتر پرویز علوی نیا از استان آذربایجان غربی، دکتر محمد حسین رزمی از استان کرمان، دکتر مهدی دوستی از استان کرمانشاه، دکتر ابراهیم فخری علمداری از استان مازندران، دکتر سارا ساعی از استان آذربایجان شرقی و دکتر رضا یل شرزه از استان آذربایجان شرقی به عنوان پژوهشگران برتر کانون زبان ایران انتخاب شدند و از ایشان تقدیر به عمل آمد.

۱۱ دی ۱۴۰۰ ۰۸:۲۱
تعداد بازدید : ۲,۲۶۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...