سرپرست کانون زبان استان آذربایجان غربی منصوب شد

سرپرست کانون زبان استان آذربایجان غربی منصوب شد
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران طی حکمی پرنا فیضی را به عنوان سرپرست کانون زبان استان آذربایجان غربی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، کیانی همچنین با اهدا لوحی از تلاش‌ها و زحمات جمشید نسودی علمداری، مدیر پیشین کانون زبان این استان قدردانی و بازنشستگی وی را به ایشان تبریک گفت.

انتصاب سرپرست آذربایجان غربی

در بخشی از حکم سرپرست جدید آمده است: "امید است با اتکا به عنایات خداوند متعال و بر اساس شعار محوری «ایران برای کانون و کانون برای ایران» با در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمان در امر توسعه مراکز آموزشی در سطح استان، توسعه زبان‌های مختلف غیرانگلیسی، گسترش دوره‌های برون کانونی و ESP، توجه و حفظ احترام همکاران، مدرسان و کارشناسان استان و تلاش موثر برای جذب، نگهداشت و خدمات رسانی آموزشی به مخاطبان عزیز استان کوشا باشید."

انتصاب

در بخشی دیگر آمده است، "امید است با نگاه ویژه و موثر سازمانی و براساس قوانین و مقررات و توجه به نیاز مخاطبان و برنامه محوری پیروز و سربلند باشید."

گفتنی است، فیضی دانشجوی دکتری در رشتۀ مهندسی مالی است. وی از سال 83 به عنوان مدرس در کانون زبان ایران مشغول به فعالیت بوده و از سال 93 به عنوان کارشناس نظارت و ارزیابی با این مجموعه همکاری داشته است.

انتصاب

انتصاب

انتصاب

انتصاب

 

 

۳ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۰۴
تعداد بازدید : ۲,۱۲۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...