وبینار سراسری مدیران کانون زبان ایران آغاز شد

وبینار سراسری مدیران کانون زبان ایران آغاز شد
وبینار سراسری مدیران کانون زبان ایران با حضور دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان، معاونان و جمعی از مدیران این مجموعۀ آموزشی از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز دوشنبه، ۹ اسفندماه آغاز شده است.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، سخنرانی مدیرعامل کانون پرورش فکری و رییس کانون زبان، سخنرانی مدیران ستادی، استانی و مراکز، کارگاه آموزشی مدیریت کسب و کار، رونمایی از آزمون آنلاین و سامانه پشتیبانی و ... از بخش‌های مختلف این مراسم است.
چهار کارگروه بهره‌وری منابع انسانی، ساماندهی مراکز، توسعه مخاطبان و تبلیغات و اطلاع‌رسانی پیش از برگزاری این وبینار تشکیل شده و قرار است دبیران این کارگروه‌ها نتایج به دست آمده را مطرح نمایند.
در کارگروه بهره‌وری منابع انسانی، بازنگری نظام انگیزشی کارکنان و ساماندهی نیروی انسانی، در کارگروه ساماندهی مراکز، ساماندهی فضاهای فیزیکی و اجرای طرح آمایش مراکز، در کارگروه توسعه مخاطبان، چالش‌ها و فرصت‌های جذب مخاطب و راهکارهای توسعه مخاطبان و در کارگروه تبلیغات و اطلاع‌رسانی، ارائه مدل‌های نوین تبلیغاتی و ارائه خدمات نوین مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته است.
شایان ذکر است، این وبینار تا ساعت ۱۶:۱۵ ادامه خواهد شد و اخبار تکمیلی در خصوص آن متعاقبا منتشر می‌شود.
 
۹ اسفند ۱۴۰۰ ۰۹:۰۹
تعداد بازدید : ۱,۴۹۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...