مشاور و سرپرست فناوری اطلاعات کانون زبان ایران منصوب شد

مشاور و سرپرست فناوری اطلاعات کانون زبان ایران منصوب شد
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران طی احکامی جداگانه "جمشید افشانی را به عنوان مشاور فناوری اطلاعات" و "محمود رحیمی کمساری را به عنوان سرپرست فناوری اطلاعات" این مجموعۀ آموزشی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در بخشی از حکم مشاور فناوری اطلاعات آمده است: «امید است بر اساس شعار محوری "ایران برای کانون و کانون برای ایران" و استفاده از توان بالقوه همه دغدغه‌مندان درون کانونی و برون کانونی و با اتکا به عنایات خداوند متعال و ارائۀ مشاوره‌های فراسازمانی در راستای توسعه و گسترش حوزۀ نرم‌ افزار و سخت افزار در ارتقا این مجموعه کوشا باشید.»

همچنین رییس کانون زبان در بخشی از حکم سرپرست فناوری اطلاعات عنوان کرده است: «با توجه به این که فناوری اطلاعات به عنوان یکی از ارکان اصلی کانون زبان ایران همواره در اولویت مهمترین فعالیت‌های این سازمان بوده است انتظار دارد بر اساس شعار محوری "ایران برای کانون و کانون برای ایران" و استفاده از توان بالقوه همه دغدغه‌مندان درون کانونی و برون کانونی، با اتکال به عنایات خداوند متعال و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان و بخش‌های تحت نظارت آن مدیریت، تمرکز بر شیوه‌های نوین و بر اساس نظریات جدید، توجه ویژه به موضوع آموزش‌ها و آزمون‌های در بستر فناوری، امور زبان‌آموزان، به روزرسانی سیستم‌ها و آموزش لازم به همکاران محترم عمل نمایید.»

انتصاب

در بخشی دیگر از این حکم آمده است: « امید است با اتکا بر الطاف پروردگار متعال، بر اساس قوانین و مقررات و در مسیر استفاده از دانش و تجربه خود، رهیافت جامعی برای طراحی و استقرار سامانه‌های مناسب، برنامه‌ریزی سریع و زمان‌بندی شده برای توسعه نرم‌افزاری و برنامه‌ریزی برای استفاده حداکثری از منابع و سامانه‌های موجود، تعامل مستمر با کلیه بخش‌ها و مراکز آموزشی به عنوان خدمت گیرندگان و بهره‌مندان اصلی این حوزه و برنامه‌ریزی هدفمند موجب اعتلای برنامه‌ها و اقدامات آن حوزه گردید. بدیهی است ارزیابی آن حوزه همانند دیگر حوزه‌های ستادی براساس برنامه عملیاتی مصوب منبعث از سند راهبردی کانون زبان ایران انجام خواهد گرفت.»

گفتنی است، افشانی دانش آموخته رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع دکتری است. مدیر کانون زبان استان خوزستان، معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری خوزستان و از جمله سوابق ایشان است. وی مولف چندین کتاب در حوزه کامپیوتر است و سابقه تدریس در دانشگاه را نیز دارد.

همچنین رحیمی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت کسب و کار است. وی از سال ۱۳۸۰ با کانون زبان در بخش‌های مختلف به عنوان کارمند اداری در مراکز مختلف، مسئول مرکز آموزشی، مسئول امور اداری و مدرسان استان تهران و مسئول سامانه جامع در بخش فناوری اطلاعات همکاری داشته است.

۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۷:۵۴
تعداد بازدید : ۱,۹۶۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...