سرپرست کانون زبان استان خراسان رضوی منصوب شد

سرپرست کانون زبان استان خراسان رضوی منصوب شد
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران طی حکمی دکتر غلامرضا زارعیان را به عنوان سرپرست کانون زبان استان خراسان رضوی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در بخشی از این حکم آمده است: «امید است بر اساس شعار محوری "ایران برای کانون و کانون برای ایران" و استفاده از توان بالقوه همۀ دغدغه‌مندان درون کانونی و برون کانونی، بر اساس شرح وظایف پیوست و با اتکاء به عنایات خداوند متعال و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان، حفظ شاًنیت مسئولان، مدرسان، کارکنان و مخاطبان و ...، توسعه منطقی کمی و کیفی مراکز آموزشی آن استان را مد نظر قرار دهید.»

انتصاب 2

کیانی در بخش دیگری از این حکم عنوان کرده است: «آرزومندم با اتکا بر الطاف پروردگار بی همتا با ساماندهی امور اجرایی، حضور تمام وقت و سرعت بخشی به فرآیندهای جاری استان و همچنین نظارت و ارزیابی عملکرد مراکز آموزشی و همکاران محترم در ارتقاء کانون زبان استان سربلند و پیروز باشید.»

رییس کانون زبان ایران همچنین با اهدا لوحی از زحمات و تلاش‌های جواد نکوزاد که از سال 1397 همکاری خود را با این مجموعۀ آموزشی شروع کرده بود، قدردانی کرد.

گفتنی است، دکتر غلامرضا زارعیان دانشیار رشته آموزش زبان انگلیسی و عضو هیئت علمی دانشگاه حکیم سبزواری سبزوار است. وی کارشناسی خود را در سال ۱۳۶۶ در رشته آموزش زبان از دانشگاه تربیت معلم اخذ نمود و پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان از دانشگاه تهران در سال ۱۳۷۰، موفق به اخذ مدرک دکترای آموزش زبان در سال ۱۳۸۸ از کشور مالزی شد. ایشان علاوه بر عضویت در هیئت علمی دانشگاه و تدریس در مقاطع مختلف و دانشگاه‌های گوناگون، تالیف ده‌ها عنوان مقاله بین‌المللی و کتاب را در سوابق پژوهشی خود دارد.

۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۴۵
تعداد بازدید : ۱,۹۹۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...