مدیران، مدرسان و کارکنان شُرکای استراتژیک کانون زبان ایران هستند

مدیران، مدرسان و کارکنان شُرکای استراتژیک کانون زبان ایران هستند
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران در وبینار سراسری مدرسان، کارشناسان و کارکنان، آن‌ها را شُرکای استراتژیک این مجموعه دانست که به ویژه در شرایط بحران نقشی اساسی را ایفا می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی افزود: بازتعریف نقش نیروی انسانی و تشریک مساعی به معنای واقعی یعنی این که نیروی انسانی سازمان در اقداماتی که در سازمان صورت می‌گیرد مشارکت کند و آن‌ها به ویژه در شرایط بحران، تبدیل به شرکای استراتژیک سازمان شوند.

کیانی افزود: این که بدانیم وظایف متقابل برای این که این شرکای استراتژیک نقش خود را به معنای واقعی کلمه بازی کنند، چه خواهد بود و علی‌رغم شرایط نامناسب اقتصادی، مدیریت ما به چه شکلی باشد که هم سازمان را به سمت جلو هدایت کنیم و هم به معیشیت کارکنان و مدرسان توجه داشته باشیم و از سرمایه‌گذاری در بسترهای مناسب و به خصوص بسترهای فناورانه غافل نشویم، بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

رییس کانون زبان ادامه داد: اگر تعلق نیروی انسانی به سازمان بیشتر شود، بهره‌‌وری تک تک اعضای سازمان نیز بیشتر خواهد شد و در عمل در گسترش خدمات، تعریف خدمات جدید، باز تعریف نقش سازمان و بهره‌ور کردن و رشد مجدد سازمان نمود خواهد یافت.

کیانی همچنین برگزاری این وبینار را فرصتی دانست تا گفتگویی مشترک بین مجموعۀ کارکنان و مدرسان صورت بگیرد و با نقطه نظرات یکدیگر آشنا شوند تا با گفت و گو به سمت هم افزایی بیشتر پیش بروند.

وبینار کارکنان و مدرسان

وی خاطر نشان کرد: کانون زبان ایران یک سیستم زنده و پویا است و همانند یک انسان می‌تواند درگیر بیماری و آسیب‌هایی شود که بخشی از آن قابل پیش بینی و بخشی دیگر غیر قابل پیش‌بینی است. همانطور که بیماری‌های انسانی درمان دارد، درمان بیماری‌های سازمان هم راه‌حل‌هایی دارد که اگر واکاوی و درمان نشود سازمان منجمد خواهد شد.

کیانی با اشاره به قدمت طولانی کانون زبان گفت: اساسا شناسایی آنچه که در سابقه هر سازمانی است، شکل دهنده رشد، توسعه، پایداری، تغییرات و ... آینده سازمان خواهد بود و گذشته سازمان تا حد زیادی رشد سازمان در آینده را شکل می‌دهد.

ایشان در ادامه به برخی از مولفه‌های تاثیرگذار بر بقای سازمان همچون عملکرد و عملکردگرایی، رویکرد اداری و اجرایی، نوآوری و کارآفرینی و انسجام سازمانی و همچنین مولفه‌های تاثیرگذار بر رشد و توسعۀ سازمان از قبیل سن سازمانی، بزرگی سازمان، مراحل رشد طی کرده، دوره‌های بحران و آهنگ رشد اشاره کرد.

کیانی برخی از مدل‌های مدیریتی رشد و توسعه سازمانی را تشریح کرد و افزود: هنر سازمان این است که بتواند با تلفیق نقاط قوت مدل‌های مدیریتی بحران‌ها را مدیریت کند.

وی همچنین به پیشینه توسعه در کانون زبان با نگاه کیفی و کمی پرداخت و تصویر سازمان در در دو سال منتهی به 1400 را از منظر بهره‌وری شرایط و اقتضائات تشریح و چگونگی سیاست‌های بهره‌ورانه آینده را بررسی نمود.

رییس کانون زبان ایران در بخش پایانی سخنانش پیشاپیش فرارسیدن نیمه شعبان و عید نوروز را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که سال جدید، سال مضاعف شدن سربلندی کانون زبان ایران باشد و تک تک ما بتوانیم به فرزندان این سرزمین خدمات کیفی بیشتری ارائه نماییم.

۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ۱۱:۳۴
تعداد بازدید : ۱,۴۳۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...