تجلیل از همکار بازنشسته مرکز آموزشی حکیمیه تهران

تجلیل از همکار بازنشسته مرکز آموزشی حکیمیه تهران
در مراسمی از حسین کرمانی، همکار بازنشسته مرکز حکیمیه تجلیل به عمل آمد و لوح قدردانی از سوی دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران به وی اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در بخشی از این لوح آمده است: «بر این باوریم که بازنشستگی فصل نوینی از زندگی و آغازی برای زندگی با شیوه و ایده‌های جدید است. اکنون که پس از سال‌ها خدمت صادقانه به افتخار بازنشستگی نایل آمده اید، از تلاش و کوشش بی دریغ شما و همکاری صادقانه و دلسوزانه‌تان با کانون زبان ایران تشکر و قدردانی به عمل می‌آید. فرصت را مغتنم می شمارم و از درگاه پروردگار متعال، دوران بازنشستگی توام با سعادت، سلامت و موفقیت برای شما و خانو‌اده محترمتان مسئلت می نمایم و امیدوارم این دوران جدید ازپر بارترین و  با نشاط‌ترین مراحل زندگی پرثمرتان باشد.»

بازنشستگی

در مراسمی که به منظور تجلیل از این همکار بازنشسته برگزار شد جمعی از مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیران مراکز، همکاران و مدرسان کانون زبان حضور داشتند. کیوان بخشی پور، مسئول مرکز آموزشی حکیمیه ضمن خوشامد گویی به خلاصه‌ای از سوابق و خصوصیات اخلاقی این همکار بازنشسته اشاره کرد و گفت: بعد از سی و چند سال که همکاران از وجود ایشان لذت برده‌اند اکنون زمان آن رسیده که ایشان از وجود خودشان لذت ببرند و فصل نوینی از زندگی را آغاز کنند.

در ادامه علی حسینی، مدیرکانون پرورش فکری استان تهران و مجتبی حسن پورضرغام، مدیر کانون زبان پهنۀ شرق و جنوب استان تهران به بیان برخی از خصوصیات اخلاقی این همکار بازنشسته پرداختند و برای ایشان آرزوی سربلندی و موفقیت کردند. 

بازنشستگی

۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ۰۹:۳۲
تعداد بازدید : ۱,۲۷۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...