رییس کانون زبان با مسئولان مراکز گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد

رییس کانون زبان با مسئولان مراکز گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران به همراه سید جلیل میر عظیمی، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری استان گیلان در جلسه هم اندیشی مسئولان مراکز آموزشی این استان حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این نشست که در سالن جلسات اداره کل کانون پرورش فکری برگزار شد، ابتدا سید مجید محمد نژاد، مدیر کانون زبان استان با تبریک سال نو و خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از حضور دکتر کیانی ضمن ارائه گزارش عملکرد کانون زبان استان در سال های 1399- 1400 و قدردانی از زحمات همه همکاران و مدرسان، ابراز امیدواری کرد تلاش‌های بیشتری جهت افزایش زبان آموز در این استان صورت گیرد.

گیلان

در ادامه سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری استان با تبریک سال نو و خوش آمدگویی به رییس کانون زبان و تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان، با اشاره به تعامل حداکثری کانون زبان و کانون پرورش و فعالیت‌های مشترک این دو کانون، آمادگی مجموعه اداره کل استان جهت جذب حداکثری زبان آموز برای ترم بهار 1401 را اعلام نمود و همچنین بر افزایش چشمگیر زبان آموزان تاکید کرد.

دکتر کیانی

در ادامه جلسه دکتر کیانی با ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی کارکنان استان، سال جدید، روز جمهوری اسلامی و همچنین پیشاپیش فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و با اشاره به عملکرد خوب استان گیلان در زمینه جذب و نگهداشت حداکثری زبان آموزان، ارتباط و تعامل موثر و بسیار نزدیک دو کانون را مهم دانسته و خطاب به مدیر کانون زبان استان، مسئولان مراکز آموزشی و همچنین مدرسان، خواست فرصت‌های باقی مانده ثبت‌نام ترم بهار 1401 را غنیمت شمارند و در ادامه عملکرد کارکنان به صورت عملیاتی و راهکار محور و تنوع، گسترش، تعمیق کیفیت و پایداری خدمات را خواستار شد. 

گیلان

گفتنی استٰ پس از پایان جلسه، دکتر کیانی از مراکز آموزشی رشت نامجو برادر، رشت خواهران، رشت نوجوان خواهر، رشت کودک و دفتر استان گیلان بازدید کرد.

گیلان

۱۲ فروردین ۱۴۰۱ ۰۹:۲۷
تعداد بازدید : ۱,۵۱۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...