دیدار نوروزی مدیر عامل کانون پرورش فکری با کارکنان ادارۀ مرکزی کانون زبان

دیدار نوروزی مدیر عامل کانون پرورش فکری با کارکنان ادارۀ مرکزی کانون زبان
دکتر مهدی علی اکبرزاده، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دیداری صمیمانه به مناسبت فرارسیدن سال نو با رییس، معاونان، مدیران، مسئولان و کارکنان ادارۀ مرکزی کانون زبان ایران گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، علی اکبرزاده در این دیدار ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن ماه مبارک رمضان عنوان کرد: امیدوارم در سال جدید شرایطی بهتر از سال گذشته فراهم شود، به این مهم توجه داشته باشیم که نباید سال‌های ما مشابه هم باشد، یکی بودن سال‌ها و حتی روزها برای همۀ ما خسران است.

وی ادامه داد: با عزم و اراده‌ای که در شما همکاران محترم سراغ دارم، ایمان دارم که امسال سالی توام با پیشرفت و توسعۀ همراه با کیفیت در زمینه‌های مختلف خواهد بود.

دیدار عیدانه با مدیرعامل

ایشان با تبریک مجدد فرارسیدن ماه رمضان گفت: دعا کردن در حق یکدیگر بهترین کاری است که می‌شود در حق یکدیگر انجام دهیم، در این ماه عزیز در رحمت الهی به روی همۀ بندگان باز است و باید از این فرصت استفاده کنیم.

دیدار عیدانه با مدیرعامل

علی اکبرزاده اظهار داشت: وقتی سال تحویل می‌شود همه ما به یکدیگر «سال نو مبارک» می‌گوییم اما هیچوقت به معنی این عبارت فکر نمی‌کنیم. مبارک از ریشه برکت است و برکت خود به خود ایجاد نمی‌شود، همانطور که خداوند می‌فرمایند از تو حرکت از خدا برکت، پس برای هر برکتی حرکتی لازم است. نمی‌توانیم حرکت نکنیم و منتظر باشیم تا اتفاقی بیفتند و تبریکی به ما گفته شود. ما برای تبریک گفتن به یکدیگر، چون برکت در پس آن است، نیاز به حرکت داریم.

وی در بخش پایانی سخنانش بیان کرد: امیدوارم همۀ همکاران کانون زبان کل کشور به موضوع حرکت، تلاش، کوشش و پویایی و راه‌های رسیدن بهتر به مقصد فکر و سپس تلاش کنند تا وقتی می‌گوییم «سال نو مبارک» در پس آن حرکتی باشد که ما را به سرمنزل مقصود هدایت می‌کند. تردیدی ندارم با تحرک ارزشمندی که در زمینه توسعه کمیت و کیفیت آموزش در دوره مدیریت جدید ایجاد شده سال 1401 سال پربرکت و مبارکی برای کانون زبان خواهد بود.

دیدار عیدانه با مدیرعامل

گفتنی است قبل از بیانات مدیر عامل کانون پرورش فکری؛ غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان با تقدیر از تلاش ارزشمند مجموعه همکاران کل کشور و به ویژه از استانها و مراکز که در تعطیلات نوروز نیز با عزمی جزم مشغول کار پذیرش و ثبت نام ترم بهار بودند اعلام کرد: با تلاش مضاعف و همدلی مجموعه نیروی انسانی کانون زبان و برنامه محوری و به ثمر نشستن تلاش های دانش بنیان سال گذشته، سال ۱۴۰۱ سالی پر برکت و موفق برای کانون و کانونیان خواهد بود.

وی هم چنین از حمایتهای مدیر عامل و شورای معاونین کانون پرورش فکری تشکر کرد.

دیدار عیدانه با مدیرعامل

دیدار عیدانه با مدیرعامل

دیدار عیدانه با مدیرعامل

دیدار عیدانه با مدیرعامل

دیدار عیدانه با مدیرعامل

دیدار با مدیرعامل

 

 

۱۶ فروردین ۱۴۰۱ ۱۶:۰۴
تعداد بازدید : ۱,۵۴۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...