رییس کانون زبان ایران مزایای مدرسان این مجموعهٔ آموزشی را تشریح کرد

رییس کانون زبان ایران مزایای مدرسان این مجموعهٔ آموزشی را تشریح کرد
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران در خصوص دوره جذب و تربیت حرفه‌ای مدرس زبان انگلیسی گفت: این دوره در سه فاز برگزار می‌شود، فاز ۱ و۲ به صورت مجازی در سطح کشوری و فاز ۳ در استان‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، کیانی به مزیت‌های مدرس کانون زبان بودن پرداخت و گفت: مدرسان کانون زبان از شایستگی‌های به مراتب فراتری نسبت به سایر مجموعه ها برخورداند زیرا فرآیند بسیار حرفه‌ای و سخت‌گیرانه ای را پشت سر می گذرانند اما از سوی دیگر این مدرسان حرفه ای از امتیازات بیشتری نیز برخوردار هستند. 

وی ادامه داد: در کانون زبان ایران امکان تمام وقت شدن و پرداخت بیمه تمام وقت برای مدرسان این مجموعه آموزشی مهیاست که نتیجه آن بیمه کامل و برخورداری از بازنشستگی است که فکر نمی‌کنم در هیچ آموزشگاهی این امکان وجود داشته باشد. حقوق مدرسان کانون زبان خوب است و خوشبختانه امسال نیز تقریبا حقوق اکثر آنان به ویژه مدرسان جوان و شایسته بدو خدمت دو برابر شده است. منزلت اجتماعی، قدمت، کیفیت و نظمی که در کانون زبان حاکم است زبانزد خاص و عام است و بنابراین علاوه بر این که ما به این مدرسان افتخار می‌کنیم، مدرس کانون زبان بودن نیز برای این عزیزان افتخار و منزلت اجتماعی دارد.

وی خاطر نشان کرد، در نظر سنجی های گسترده ای که از زبان آموزان و والدین محترم آنان به عنوان یکی از اقدامات ارزیابانه در خصوص مدرسان دنبال می کنیم اکثریت ارزیابی کنندگان از حرفه ای، منظم  و کارآمد بودن مدرسان کانون زبان یاد می کنند.

جذب مدرسکیانی گفت: در  دوره  جذب و تربیت مدرس حرفه ای پیش روی و دوره‌های آتی مدرسان فعلی تک توانه برای کسب شایستگی های چند توانگی نیز شرکت می‌کنند. یعنی ما این امکان را داریم که افراد بتوانند در سطوح مختلف تدریس نمایند و ارتقا یابند. در طول کار حرفه‌ای مدرسان در کانون زبان همراه با ارزیابی های حرفه ای و متنوع از مدرسان، برای آنان دوره های توانمند سازی و به روز آوری نیز برگزار می گردد. هم چنین مدرسان در بدو خدمت این فرصت را دارند که در راستای تعمیق مهارت های حرفه ای خود با شرکت در کلاس های پنج مدرس حرفه ای قبلی به امر مهم دیده وری و مشاهده فعالیت های آنان بپردازند، این‌ها برخی از تسهیلاتی هستند که برای مدرسان کانون زبان وجود دارد.
وی در خصوص استقبال علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره عنوان کرد: تا کنون بیش از هشتصد نفر برای این دوره ثبت نام کرده اند. طبیعی است که به علت استانداردهای بالای دوره و نظام به گزینی چند فازی و شایسته محوری، بعضی از عزیزان نخواهند و یا نتوانند تا پایان دوره با ماهمراه باشند، اما در پایان هر فاز گواهی صلاحیت حرفه‌ای آن پودمان خاص را دریافت خواهند کرد.
کیانی افزود: انتظار ما این است که استان‌ها به ویژه استان های محروم در اطلاع‌رسانی و ورود شایستگان برای ثبت‌نام در این دوره به گونه‌ای عمل کنند که کمترین میزان ردی را در مراحل مختلف داشته باشیم و متقاضیان توانا را جذب نماییم.

جذب مدرس

وی خاطر نشان کرد: به قدری استقبال از آموزش زبان‌های خارجی و به طور خاص خاص آموزش زبان انگلیسی زیاد است که جای کار برای هیچ مدرس شایسته ای تنگ نیست.
رییس کانون زبان ایران در بخش پایانی سخنانش عنوان کرد: لازم می‌دانم این مژده را به همه عزیزان بدهم که با استقبال بسیار خوبی که در ثبت‌نام سه ترم اخیر کانون زبان اتفاق افتاده است و پیش بینی‌های بسیار خوبی که از ترم تابستان داریم، به مدرسان کلاس های حضوری و مجازی بیشتری نیاز خواهیم داشت. از این روی همکاران محترم کانون و مدیریت امور مدرسان به صورت کاملا حرفه‌ای آماده پذیرش متقاضیان دومین دوره جذب و تربیت مدرس حرفه ای زبان انگلیسی هستند.
شایان ذکر است: مهلت ثبت نام  متقاضیان این دوره تا 16 اردیبهشت ماه در آدرس register.ili.ir ادامه دارد.

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۲۸
تعداد بازدید : ۹,۳۷۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...