آغاز ثبت‌نام آزمون زبان ایتالیایی CELI نوبت خردادماه

آغاز ثبت‌نام آزمون زبان ایتالیایی CELI نوبت خردادماه
آزمون بین‌المللی زبان ایتالیایی CELI در تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ در کانون زبان ایران برگزار می‌شود و به پذیرفته‌شدگان در این آزمون، مدرک بین‌المللی از دانشگاه پروجای ایتالیا ارائه خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، ثبت‌نام در این آزمون به صورت حضوری از روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه شروع می‌شود و تا چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت در ساعات اداری (شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر) ادامه می‌یابد.
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این آزمون لازم است به بخش ایتالیایی کانون زیان ایران به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان جم، نبش خیابان غفاری، پلاک ۳۳، طبقه ۴ مراجعه نمایند؛ همراه داشتن یک فتوکپی از گذرنامه و مبلغ ۱۲۰ یورو به صورت نقدی در زمان مراجعه ضروری است.
توجه: ثبت‌نام در این آزمون فقط به صورت حضوری انجام می‌شود و لازم است متقاضیان هزینه ثبت‌نام (۱۲۰یورو) را به طور دقیق (و نه بیشتر) به همراه داشته باشند.
 متقاضیان شرکت در این آزمون جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در روزها و ساعات اداری با بخش ایتالیایی کانون زبان ایران با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۳۰۶۰۶۷ تماس حاصل نمایند.
شایان ذکر است، آزمون چلی دانشگاه پروجای ایتالیا (Università per Stranieri di Perugia) برای سنجش استاندارد سطح زبان ایتالیایی و‌ صدور مدرک‌ بین‌المللی زبان ایتالیایی طراحی شده است. داشتن مدرک زبان ایتالیایی در سطح B۲ شرط لازم جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های ایتالیا برای ادامه تحصیل و اخذ ویزای تحصیلی از سفارت ایتالیا در تهران است.
کانون زبان ایران طی توافق‌نامه‌ای که با "مرکز ارزیابی و گواهینامه‌های‌ زبان‌ ایتالیایی دانشگاه پروجای ایتالیا" (CVCL) امضا کرده است، آزمون چلی را در ۶ سطح A۱ , A۲ , B۱ , B۲ , C۱ , C۲ ، در دو بخش کتبی و شفاهی به صورت حضوری هرسال در سه نوبت برگزار می‌نماید.
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۲۴
تعداد بازدید : ۲,۵۲۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...