اسامی پذیرفته شدگان آزمون کتبی دوره جذب و تربیت مدرس حرفه‌ای زبان انگلیسی اعلام شد

اسامی پذیرفته شدگان آزمون کتبی دوره جذب و تربیت مدرس حرفه‌ای زبان انگلیسی اعلام شد
اسامی پذیرفته شدگان آزمون کتبی دوره جذب و تربیت مدرس حرفه‌ای زبان انگلیسی کانون زبان ایران که روز جمعه 23 اردیبهشت ماه برگزارشد، اعلام گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، شرکت کنندگان در این آزمون می توانند با مراجعه با آدرس ilireg.ir/jazb در قسمت مشاهده نتایج از قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوند.

پذیرفته‌شدگان در مرحله کتبی می‌توانند از تاریخ 29 اردیبهشت ماه تا 3 خرداد جهت ثبت‌نام دوره‌های فاز 1 و 2 اقدام نمایند.

گفتنی است، جذب مدرس در بهار 1401 در 5 مرحله به شرح زیر برگزار می شود:

1.      آزمون ورودی: آزمون کتبی در تمامی استان‌ها با بیش از 1500 داوطلب به صورت حضوری برگزار شده است.

2.      فاز 1و 2 (Academic education Modules/ Classroom based Modules): از پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی جذب مدرس جهت شرکت در دوره آموزشی تربیت مدرس از سوی کانون زبان ایران دعوت به عمل خواهد آمد.
این دوره آموزشی برای تمامی علاقه‌مندان به تدریس زبان انگلیسی برای 36 ساعت و به صورت آنلاین طراحی شده است. متقاضیان در این دوره ضمن آشنایی با مباحث نظری، مهارت‌های عملی آموزش زبان انگلیسی را نیز می‌آموزند و در طول دوره تکالیف و تمارینی جهت تثبیت آموخته‌ها و بازخورد دانش زبانی خود به اساتید دوره ارائه می‌دهند. در پایان دوره، براساس ارزیابی تکالیف ارائه شده، متقاضیان مجاز به ورود به مرحله مصاحبه خواهند شد.
به تمامی داوطلبان شرکت کننده در این دوره گواهی دوره تربیت مدرس اعطا می‌شود. این دوره از تاریخ 07/03/1401 تا 12/03/1401 برگزار می‌گردد و شهریه آن 600 هزار تومان می‌باشد.

3.      مصاحبه: از متقاضیانی که علاقه‌مند به تدریس در کانون زبان ایران هستند پس از قبولی در فاز 1و 2، برای شرکت در مرحله مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد. در این مرحله داوطلبان براساس علاقه‌مندی خود و نیاز استان ها، گروه تدریس خود را انتخاب می‌نمایند.

4.      دوره  خاص آموزشی ILI BASED:  داوطلبان با شرکت در آزمون شفاهی(مصاحبه) می‌توانند در دوره آموزشی کانون زبان ایران شرکت نمایند. این دوره منحصرا به نحوه آموزش متدهای کانون زبان و مهارت های کلاس‌داری در کانون زبان ایران می‌پردازد که برای 24 ساعت طراحی شده است.

5.      در پایان این دوره، از متقاضیان دموی آزمایشی گرفته می‌شود و در صورت داشتن نمرات مورد قبول در کانون زبان ایران، شروع به فعالیت می‌کنند.

6. دمو (Demo): در پایان دورۀ ILI BASED از متقاضیان دموی آزمایشی گرفته می‌شود و در صورت داشتن نمرات مورد قبول در کانون زبان ایران، شروع به فعالیت می نمایند.

برنامه دوره

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۰۰
تعداد بازدید : ۸,۰۲۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...