سرپرست کانون زبان استان گیلان منصوب شد

سرپرست کانون زبان استان گیلان منصوب شد
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران طی حکمی عارف روشن را به عنوان سرپرست کانون زبان استان گیلان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در بخشی از این حکم آمده است، امید است بر اساس شعار محوری، "ایران برای کانون و کانون برای ایران" و با اتکا به عنایات خداوند متعال و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان، حفظ شانیت مسئولان، مدرسان، کارکنان و مخاطبان و ...، توسعه منطقی کمی و کیفی مراکز آموزشی آن استان را مد نظر قرار دهید.

در بخش دیگر آمده است: «آرزومندم با اتکا بر الطاف پروردگار بی‌همتا با ساماندهی امور اجرایی، حضور تمام وقت و سرعت بخشی به فرآیندهای جاری استان و همچنین نظارت و ارزیابی عملکرد مراکز آموزشی و همکاران محترم در ارتقاء کانون زبان استان سربلند و پیروز باشید.»

کیانی همچنین با اهدا لوحی از زحمات و تلاش‌های سید مجید محمدنژاد، مدیر قبلی کانون زبان این استان که به عنوان معاون فرمانداری رشت منصوب شده است قدردانی کرد.

گفتنی است، روشن از سال 81 همکاری خود را با کانون زبان ایران آغاز کرده است و سمت‌هایی همچون مسئول امور مدرسان، مسئول امور زبان‌آموزان، مسئول مرکز برادران رشت و مسئول مرکز نامجو در این استان را برعهده داشته است.

مدیر گیلان

سرپرست گیلان

سرپرست گیلان

 

۴ تیر ۱۴۰۱ ۰۸:۱۰
تعداد بازدید : ۱,۶۷۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...