انتصابات جدید در معاونت پژوهش کانون زبان ایران

انتصابات جدید در معاونت پژوهش کانون زبان ایران
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران با صدور احکامی جداگانه دکتر بهرام باقری را به سمت سرپرست معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، شهریار فصیح را به عنوان سرپرست مدیریت پژوهش و مهدی لطفیان مقدم را به عنوان سرپرست مدیریت فناوری آموزشی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در بخشی از حکم باقری آمده است: « انتظار دارد بر اساس شعار محوری ایران برای کانون و کانون برای ایران و استفاده از توان بالقوه همه دغدغه مندان درون کانونی و برون کانونی و براساس وظایف محوله و با هماهنگی کامل بخش های زیر نظر، کلیه امور مربوط به معماری کلان برنامه درسی، برنامه ریزی درسی، تولید محتوای آموزشی و کمک آموزشی، ارزشیابی و آزمون سازی، پژوهش های کاربردی و مجلات و همایش ها، کتابخانه، آمار و اطلاعات، تکنولوژی آموزشی، طراحی آموزش های نوین، رسانه های نو دیجیتال، تولید و انتشارات و گرافیک با قدرت و قوت و پشتوانه های پژوهشی، برنامه ریزی و اجرا گردد.»

رییس کانون زبان ایران در حکم شهریار فصیح آورده است: «انتظار است با برقراری تعامل موثر با بخشهای ذیربط و برنامه‌ریزی دقیق منسجم نسبت به پیشبرد امور مربوط به تهیه و تدوین محتوای آموزشی، ساماندهی آمار و اطلاعات و نیز پیشبرد پژوهشهای کاربردی در کانون زبان اهتمام ورزید.»

همچنین در حکم لطفیان آمده است: « انتظار دارد با برقراری تعامل موثر با بخش‌های ذیربط و تهیه و تصویب برنامه‌ عملیاتی منسجم و با در نظر گرفتن تحولات جدید آموزشی و نقش فناوری‌های نو در آموزش زبان‌های خارجی نسبت به توسعه آموزش‌های نوین مبتنی بر رسانه‌های نو و دیجیتال و همچنین ارتقاء و توسعه دوره‌ها و طراحی بسته‌های آموزشی و کمک آموزشی چند رسانه‌ای اهتمام ورزید.»

گفتنی است، باقری فارغ‌التحصیل رشتۀ آموزش زبان انگلیسی در مقطع دکتری است. وی از سال ۱۳۷۵ به عنوان مدرس وارد کانون زبان شد و از سال ۱۳۸۰ همکاری خود را در معاونت پژوش و برنامه‌ریزی به عنوان کارشناس پژوهش آغاز نمود. ایشان از سال ۱۳۸۹ الی ۱۳۹۷ مدیر پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کانون زبان بوده است. وی همچنین از سال ۱۳۷۹ عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با رتبه استادیاری در این دانشگاه است.

همچنین لطفیان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشتۀ آموزش زبان انگلیسی است. همکاری وی با کانون زبان ایران از سال ۱۳۷۶ به عنوان مدرس آغاز شد و سپس مسئولیت‌هایی همچون کارشناس دفتر پژوهش کانون زبان، کارشناس نظارت و ارزیابی، تالیف کتاب‌های کمک آموزشی و تهیه و تدوین دوره‌های ESP را در این مجموعۀ آموزشی برعهده داشت.

فصیح نیز دارای مدرک کارشناسی شیمی است. همکاری وی با کانون زبان ایران از سال ۱۳۷۴ به عنوان مدرس شروع شد، کارشناس بازدید، کارشناس جذب و کارشناس پژوهش از دیگر مسئولیت‌های وی بوده است. ایشان از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ مدیریت بخش انگلیسی را برعهده داشته است.

۵ اَمرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۴۶
تعداد بازدید : ۲,۰۰۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...