سرپرست مدیریت امور مدرسان کانون زبان ایران منصوب شد

سرپرست مدیریت امور مدرسان کانون زبان ایران منصوب شد
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی مرتضی فرجیان‌نژاد را به عنوان سرپرست مدیریت امور مدرسان این مجموعۀ آموزشی منصوب کرد.

 به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این حکم به برخی از انتظارات رییس کانون زبان از سرپرست جدید از قبیل اجرایی نمودن مصوبات شورای هماهنگی، به روز رسانی و اجرایی نمودن قسمت‌های مرتبط با بخشنامه جامع، بررسی و پیگیری مسائل مدرسان در رابطه با تخصیص کلاس در مراکز، استفاده بهینه از توانایی‌های مدرسان و کارشناسان بخش انگلیسی، تعامل با معاون محترم آموزشی جهت بازنگری ساز و کارها و فرایندهای جذب مدرس، حفظ، احیا و نظارت بر قوانین و ضوابط آموزشی توسط مدرسان، تعامل با مسئولان مراکز برای نظارت بر فعالیت مدرسان، به روز رسانی و نظارت بر امور کارشناسان بازدید کلاس‌ها و ... اشاره شده است.

گفتنی است، فرجیان‌نژاد دانش آموخته کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی، کارشناسی ارشد مدیریت رسانه، دارای مدارک بین‌المللی تدریس زبان انگلیسی است. وی سابقۀ سرپرستی دپارتمان زبان انگلیسی کانون زبان ایران را دارد.

۵ اَمرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۵۲
تعداد بازدید : ۱,۴۷۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...