نشست فصلی مدیران و مسئولان کشور برگزار شد

نشست فصلی مدیران و مسئولان کشور برگزار شد
نشست فصلی مدیران و مسئولان کشوری کانون زبان ایران با موضوع آسیب‌شناسی جذب و نگهداشت زبان‌آموزان برگزار شد.

دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران در ابتدای نشست فصلی مدیران و مسئولان کشور چرایی سنجش عملکرد سازمانی را در برنامه‌ریزی و پیش‌بینی، ایجاد رقابت، اعطا پاداش، وضع قوانین و استانداردها و بهبود عملکرد سازمان خلاصه کرد.

نشست

کیانی چگونگی و گام‌های سنجش عملکرد را شامل تصمیم بگیریم چه شاخص‌هایی را اندازه‌گیری نماییم، جمع‌آوری اطلاعات مربوط به شاخص‌ها، تحلیل داده‌ها و تفسیر نتایج و اقدامات بهبود عنوان و در مورد هر یک توضیحاتی را ارائه نمود.

رییس کانون زبان ایران نتایج و فواید سازمانی ارزیابی عملکرد را آگاهی از نحوۀ تاثیر رفتارها و انتخاب‌ها بر عملکرد کارکنان، شناسایی خطاهای سازمانی، کمک به تحقق اهداف سازمانی و کسب دانش سازمانی و اعتبار حرفه‌ای، پیشرفت در کار و پیدا کردن فرصت‌های جدید برای بهبود اثربخشی سازمانی دانست.

روش‌شناسی و شاخص‌های چهارده گانه ارزیابی عملکرد تابستان کانون زبان ایران از دیگر موضوعاتی بود که دکتر کیانی به آن پرداخت و عملکرد استانی تابستان 1401 را براساس این شاخص‌ها بررسی کرد.

نشست

در ادامه این نشست هر یک از معاونت‌های اداری و مالی، آموزش و پژوهش و مدیریت‌های نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و روابط عمومی به بیان گزارش عملکرد حوزۀ مربوط به خود پرداختند.

اعضای سه کارگروه روزآمدی منابع و محتوای آموزشی و متدهای جدید آموزش‌های الکترونیکی، کارآمدی منابع انسانی و فضاهای کالبدی و بهره‌وری اقتصادی نیز در این نشست شرکت داشتند که هر یک از نمایندگان آن‌ها به بیان جمع‌بندی نقطه نظرات و دیدگاه‌های اعضا پرداختند.

نشست

نشست

در این نشست از مدیران استانی و مسئولان مراکزی که بر اساس شاخص‌های بهره‌وری دارای رتبه‌های بالا بودند تقدیر شد.

در بخش پایانی نشست برخی از کارکنان، مدرسان و کارشناسان کانون زبان نیز پیشنهادات خود را با رییس و معاونان مطرح کردند.

نشست

گفتنی است، نشست فصلی مدیران و مسئولان کشوری کانون زبان ایران روز سه‌شنبه 4 مردادماه به صورت آنلاین برگزار شد.

۵ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۰۹
تعداد بازدید : ۱,۲۰۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...