با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری؛

مراسم سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در دفتر مرکزی کانون زبان ایران برگزار شد

مراسم سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در دفتر مرکزی کانون زبان ایران برگزار شد
همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) مراسم عزاداری و زیارت عاشورا با حضور دکتر حامد علامتی، مدیر عامل کانون پرورش فکری و دکتر غلامرضا کیانی رییس کانون زبان ایران در دفتر مرکزی این مجموعه برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح چهارشنبه، ۱۲ مرداد ماه در مراسم مداحی و روضه‌ حضرت سید الشهدا (ع) شرکت کردند و در پایان مراسم عزاداران میهمان سفره اطعام اهل بیت (علیهم‌السلام) بودند.

در این مراسم دکتر کیانی با خیرمقدم‌گویی و تشکر از حضور مدیرعامل جدید کانون پرورش فکری و آرزوی توفیق برای ایشان از زحمات جناب آقای دکتر علی اکبرزاده، مدیرعامل سابق قدردانی کرد.
وی با اشاره به رشادت‌ها و همچنین شخصیت شناسی حادثه کربلا ابراز امیدواری کرد با درس گرفتن از شهدای کربلا آن چه برای کشورمان و کودکان این سرزمین انجام می‌دهیم کارنامۀ اعمالمان را نزد سید و سالار شهیدان و شهدای دفاع مقدس قابل قبول نماید.
در ادامه مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تسلیت عزای حسینی و آرزوی توفیق برای مجموعۀ خدوم کانون زبان از دعوت شدن به این مجموعه در روز دوم کاری خود تشکر کرد.
وی با ارزشمند قلمداد نمودن سرمایه اجتماعی کانون زبان و اعتماد خانواده‌ها به این مجموعه موفق، با مدیران و کارکنان کانون زبان در خصوص عملکرد آن‌ها به گفتگو پرداخت و در پایان بر ایجاد دسترسی برای همگان با رویکرد عدالت آموزشی و توجه به مناطق محروم، تاکید بر تقویت فرهنگ و هویت ایرانی – اسلامی در موضوع محتوای آموزشی و آموزش و توانمندسازی منابع انسانی تاکید کرد.

زیارت عاشورا

زیارت عاشورا

زیارت عاشورا

زیارت عاشورا

زیارت عاشورا

زیارت عاشورا

زیارت عاشورا

 

۱۲ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۰۵
تعداد بازدید : ۲,۱۳۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...