مسابقات بازی و سرگرمی‌های آموزشی در کانون زبان ایران از مرکز آموزشی جم آغاز شد

مسابقات بازی و سرگرمی‌های آموزشی در کانون زبان ایران از مرکز آموزشی جم آغاز شد
مهدی لطفیان مقدم، سرپرست مدیریت فناوری آموزشی کانون زبان ایران از شروع مسابقات بازی و سرگرمی‌های آموزشی در این مجموعه از مرکز جم (تهران) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، لطفیان در خصوص هدف از برگزاری این مسابقه عنوان کرد: این بازی یک ابزار سرگرمی-آموزشی با محوریت لغات انگلیسی است که با هدف به کارگیری سرگرمی و بازی­ها متنوع در جهت تقویت مهارت­های زبانی زبان­آموزان کانون زبان ایران مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در این قبیل بازی‌ها دانش لغوی زبان‌آموزان به صورت پویا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مسابقات

لطفیان این بازی را برای تمامی گروه­های سنی قابل استفاده دانست و افزود: قطعا استفاده از این گونه بازی­ها پروسه یادگیری زبان را برای زبان­آموزان لذت بخش­تر می­کند و به آن­ها فرصت می­دهد آموخته­های خود را در یک محیط تعاملی به کار ­برند. استفاده از بازی­ها هم­چنین به تقویت حافظه، تمرکز و سایر مهارت­های مرتبط کمک می­‌کند.

مسابقات

وی خاطر نشان کرد: این مسابقه به صورت آزمایشی برای شناسایی بازی‌ها و سرگرمی‌های مفید آموزش زبان به عنوان ابزارهای کمک آموزشی برگزار شد و قرار است اجرای آن در سایر مراکز آموزشی کانون زبان ایران در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است، با توجه به مصوبۀ شورای هماهنگی و در راستای برنامۀ عملیاتی سال جاری کانون مبنی بر حمایت از فعالیت‌های آموزش زبانی و یادگیری بازی‌محور، این رویداد مورد بازدید نزدیک هییت رییسه کانون زبان قرار گرفت و رییس کانون زبان بر تداوم حمایت همه جانبه از خلاقیت‌های دانش بنیان بازی محور به ویژه برای زبان‌آموزان کودک و نوجوان تاکید کرد.

مسابقات

مسابقات

۲۳ اَمرداد ۱۴۰۱ ۰۷:۴۵
تعداد بازدید : ۳,۸۷۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...