سرپرستان روابط عمومی و امور بین‌الملل و استان تهران کانون زبان ایران منصوب شدند

سرپرستان روابط عمومی و امور بین‌الملل و استان تهران کانون زبان ایران منصوب شدند
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران با صدور احکامی جداگانه کیوان بخشی‌پور را به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل و مجتبی حسن پورضرغام را به عنوان سرپرست کانون زبان استان تهران منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، در بخشی از حکم مدیر روابط عمومی آمده است: "امید است با اتکال بر الطاف پروردگار بی همتا و بر اساس قوانین و مقررات و شعار محوری «ایران برای کانون و کانون برای ایران» و در جهت تحقق سند راهبردی مصوب هیأت محترم مدیره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ضمن برقراری تعامل مؤثر با بخش‌های مختلف اداره مرکزی، استان‌‌ها، مراکز آموزشی و بخش‌های ذیربط در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین مخاطبان و زبان آموزان محترم در سراسر کشور، در جهت توسعه و تعمیق ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی، شناخت افکار عمومی نسبت به سازمان و معرفی سازمان از طریق ارتباط با رسانه‌های جمعی، تدوین گزارش‌های مستمر از مجموعه فعالیت‌های کانون زبان، تدوین برنامه و بسته‌های جامع تبلیغاتی و ... اهتمام ورزید."

انتصاب

همچنین در بخشی از حکم مدیر استان تهران آمده است: "آرزومندم با اتکا بر الطاف پروردگار بی همتا با ساماندهی امور اجرایی، حضور تمام وقت و سرعت بخشی به فرآیند‌های جاری استان و همچنین نظارت و ارزیابی عملکرد مراکز آموزشی و همکاران محترم در ارتقاء کانون زبان استان سربلند و پیروز باشید."
گفتنی است، بخشی‌پور در رشتۀ تحقیقات آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرده است. وی از سال ۱۳۸۳ همکاری خود را با این مجموعۀ آموزشی آغاز کرد. ایشان پیش از این مدیریت غرفۀ فروش مرکز آموزشی جم و مسئولیت چندین مرکز از جمله پاسداران، شهید محلاتی، دماوند، پردیس و حکیمیه را برعهده داشته است. در سابقۀ فعالیت‌های بخشی‌پور مدیریت در چندین سازمان مختلف نیز وجود دارد.

انتصاب

همچنین پورضرغام دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین‌الملل است و از سال ۱۳۷۷ همکاری خود را با کانون زبان ایران در شهر شیراز آغاز کرده است. وی در سال ۱۳۸۸ به کانون زبان تهران انتقال یافت و پس از سه سال خدمت در مراکز شهرک قدس و تهران پارس برادران به عنوان معاون مدیر کانون زبان استان تهران منصوب شد. ایشان از سال ۹۶ به عنوان مسئول هماهنگی استان تهران فعالیت کرد و پیش از این مدیر کانون زبان در پهنۀ شرق و جنوب بود. همچنین تدریس در دانشگاه آزاد و عضویت در انجمن ایرانی مطالعات سازمان ملل متحد در سوابق ایشان به چشم می‌خورد.
رییس کانون زبان ایران همچنین با اهدا لوحی از زحمات و تلاش‌های محسن تشیعی زنجانی، مدیر پیشین پهنۀ شمال و غرب استان تهران قدردانی کرد.

انتصاب

شایان ذکر است، این جلسه در ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه، ۱۵ شهریور ۱۴۰۰، با حضور رئیس کانون زبان و معاونان وی و نیز جمعی از مسئولان مراکز استان تهران، در سالن کنفرانس اداره مرکزی کانون زبان برگزار شد.

انتصاب

انتصاب

انتصاب

انتصاب

انتصاب

انتصاب

انتصاب

انتصاب

۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴:۰۱
تعداد بازدید : ۳,۷۶۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...