معاون دفتر مرکزی حراست کانون:

آموزش زبان‌های خارجی یکی از ابزارهای تمدن سازی نوین اسلامی است.

آموزش زبان‌های خارجی یکی از ابزارهای تمدن سازی نوین اسلامی است.
مجید آرایی معاون دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در گردهمایی مدیران کانون زبان ایران در تهران ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت؛ امروزه یادگیری زبان‌های خارجی برای برقراری ارتباط با جهان و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف ضروری است.
جانشین دفتر مرکزی حراست کانون با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در چله دوم خود قرار دارد که نقشه راه آن در قالب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ابلاغ و صادر شده است گفت؛ مهم ترین پیام بیانیه گام دوم این است که در چله دوم انقلاب باید به دنبال تمدن سازی نوین اسلامی باشیم.
مجید آرایی افزود، الگوسازی و انتقال تفکر رسیدن به تمدن نوین اسلامی به خارج از کشور یکی از موضوعات مهمی است که آموزش زبان های خارجی در این تفکر دارای نقش و  اهمیت بسزایی است.

نشست مدیران

آرایی ادامه داد؛ از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، محدودیتی برای آموزش زبان های خارجی وجود ندارد مشروط بر اینکه اولا به زبان مادری و هویت ملی فراگیران یعنی زبان فارسی که میراثی عظیم، باشکوه و بسیار ارزشمند فرهنگی ماست، آسیبی وارد نشود و ثانیا آموزش زبان های خارجی به زبان انگلیسی محدود نشود.
معاون دفتر مرکزی حراست کانون با بیان اینکه کانون زبان ایران، به عنوان قدیمی ترین، معتبرترین و تنها موسسه دولتی آموزش زبان های خارجی در کشور با قدمت قریب به یک قرن مطرح است و یکی از افتخارات دستگاه تعلیم و تربیت نظام محسوب می شود گفت؛ همه باید کمک کنیم تا کانون زبان ایران به رشد و توسعه همه جانبه دست یافته و به جایگاه واقعی خود برسد و در مسیر پیش رو دفتر مرکزی حراست کانون در سطوح ستادی و استانی از هیچ کوششی برای رسیدن به این هدف مهم فروگذار نخواهد کرد.
۲۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۵:۵۵
تعداد بازدید : ۱,۳۸۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...