در همایش مدیران استانی برگزار شد:

رونمایی از معماری کلان برنامه درسی

رونمایی از معماری کلان برنامه درسی
معماری کلان برنامه درسی با حضور معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، مدیرعامل کانون پرورش فکری و رییس کانون زبان ایران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، در برنامه عصر گاهی نشست فصلی مدیران کانون زبان از معماری کلان برنامه درسی رونمایی شد.

رونمایی از معماری کلان برنامه درسی توسط دکتر احمد محمودزاده، معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، دکتر حسن سودمند، رییس مرکز نشر دانشگاهی، دکتر کمال متاجی، دبیرکل اتحادیه دانشگاه‌های غیردولتی، دکتر محمود امانی، دبیر شورای عالی آموزش و پرورش، دکتر حامد علامتی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دکتر پرویز مفتون، عضو کارگروه معماری کلان و دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران انجام شد.

سند معماری کلان

نشست فصلی مدیران کانون زبان ایران در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری برگزار شد و علاوه بر حضور مدیران استانی و مسئولان مراکز تهران، مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مسئولان مراکز دیگر استان‌ها به شیوۀ برخط در جلسه حضور داشتند.

سند معماری کلان

شایان ذکر است، معماری کلان برنامۀ درسی کانون زبان ایران به طراحی کلان «آموزش و برنامه درسی» این نهاد اختصاص دارد و نشان می‌دهد زبان‌آموزی در کانون بر اساس چه بنیادهایی، با چه منطقی و به منظور تحقق چه اهدافی و با کدام روش پیش میرود. چه رویکردی دارد، نقطه آغازین و هدف نهایی آن کدام است، برای تحقق آن چه ترکیبی از برنامه‌های درسی را تدارک می‌کند و چگونه به شناسایی و تربیت مدرسان اقدام و بر کار آنان نظارت می‌کند تا دستاوردهای یادگیری حاصل شود.

معماری کلان برنامه درسی

 

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ ۱۰:۲۲
تعداد بازدید : ۳,۱۷۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...