نماینده رییس کانون زبان ایران در دانشگاه بیرجند و انجمن تلسی ایران منصوب شد

نماینده رییس کانون زبان ایران در دانشگاه بیرجند و انجمن تلسی ایران منصوب شد
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی طاهره دلاوریان، مدیر استان خراسان جنوبی را به عنوان نماینده رییس کانون زبان ایران در دانشگاه بیرجند و انجمن تلسی ایران منصوب کرد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، در این حکم به برخی از انتظارات رییس کانون زبان از نماینده کانون زبان در دانشگاه بیرجند و انجمن تلسی از قبیل تعاملات و بحث‌های علمی و اجرایی و ارائه گزارش‌های به موقع اشاره شده است.

نوزدهمین همایش بین‌المللی تلسی با محوریت مسائل نوظهور در آموزش زبان انگلیسی با تاکید ویژه بر آموزش مجازی، ۱۸ تا ۲۰ آبان ۱۴۰۱ در دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد.
گفتنی است، در بخش دیگری از این مراسم رییس کانون زبان، به پاس سعی و تلاش و پیگیری‌های امیر صداقت نیکو، مسئول امور عمومی در برگزاری و پشتیبانی گردهمایی مشترک مدیران کل کانون پرورش و کانون زبان که در شهریور ۱۴۰۱ برگزار شد، با اهدای تقدیر نامه‌ای از وی تشکر و قدردانی نمود.

تقدیر

 

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ ۱۳:۰۲
تعداد بازدید : ۱,۵۳۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...