نشست هم‌اندیشی هفتۀ ملی کودک برگزار شد

نشست هم‌اندیشی هفتۀ ملی کودک برگزار شد
نشست هم‌اندیشی هفتۀ ملی کودک با حضور غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران و ابوالقاسم سلیمانی، مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری و دبیر هفتۀ ملی کودک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، این نشست با هدف «همفکری، هم افزایی و هماهنگی در حوزۀ برگزاری نمایشگاه هفتۀ ملی کودک» برگزار شد.

در این نشست کیانی به بیان راهکارها، پیشنهادات و چالش‌های برگزاری هفتۀ ملی کودک پرداخت.

بخشی‌پور، سرپرست روابط عمومی نیز پیشنهادات کانون زبان را جهت اجرای کشوری عنوان نمود.

در ادامه این جلسه بهجت تربتی‌نژاد، معاون آموزشی، رضا لیاقی، معاون اداری و مالی و بهرام باقری، سرپرست معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی موضوعات مرتبط با زیر مجموعه خود را اظهار کردند و سپس سمیه قربانی، مسئول حراست کانون زبان نیز در خصوص نحوۀ برپایی نمایشگاه نکاتی را عنوان کرد.

در پایان این نشست سلیمانی به تمام موارد و پیشنهادهای مطرح شده پاسخ داد و از عزم و ارادۀ کانون پرورش فکری بر حمایت و پشتیبانی از کانون زبان ایران جهت معرفی خدمات این مجموعۀ آموزشی به کودکان و نوجوانان ایران اسلامی خبر داد.

اولین نشست هم‌اندیشی هفته ملی کودک در سالن کنفرانس ادارۀ مرکزی کانون زبان برگزار و مقرر شد، جلسه نهایی و تصمیم گیری در هفتۀ آتی برگزارگردد.

گفتنی است، ویژه ‌برنامه‌های هفتۀ ملی کودک قرار است از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۱ در سراسر کشور برگزار شود.

۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۱۹
تعداد بازدید : ۱,۱۷۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...