در هفته ملی کودک در استان البرز

تعیین سطح رایگان و تخفیف بیست درصدی ثبت نام کلاس های کانون زبان ایران

تعیین سطح رایگان و تخفیف بیست درصدی ثبت نام کلاس های کانون زبان ایران
کانون زبان ایران استان البرز در غرفه‌ای در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی کرج حضور داشته و به مناسبت ایام هفته‌ی ملی کودک، علاوه بر تعیین سطح رایگان به ثبت نام کنندگان تخفیف بیست درصدی اهدا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، روز یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱، محسن فیض‌اللهی، مدیر کانون زبان استان البرز و جمعی از مدرسان هم زمان با حضور گروه تلویزیونی «مل مل و گلی» در استان البرز در محل نمایشگاهی باغ‌گل‌ها واقع در بوستان چمران کرج حضور داشته و ضمن معرفی کانون زبان و فعالیت‌های آن برای گروه‌های سنی مختلف به تعیین سطح رایگان و پاسخ‌گویی به سوالات مراجعان پرداختند.

12

لازم به توضیح است روز ۱۷ مهر ۱۴۰۱ در تقویم اجرایی هفته ملی کودک  استان البرز به نام «روز کانون زبان ایران» در نظر گرفته شده بود و به همین مناسبت  مهری فلاح، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز هم در بوستان چمران حضور یافته و از نزدیک نحوه خدمات کانون زبان ایران را بررسی کرد.

12

گفتنی است کانون زبان ایران در سطح کشوری نیز به مناسبت هفته‌ی ملی کودک، تخفیف بیست درصدی و تعیین سطح رایگان برای مراجعان در این ایام در نظر گرفته است.

14

۱۹ مهر ۱۴۰۱ ۱۶:۱۰
تعداد بازدید : ۳,۵۲۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...