در بازدید از نمایشگاه کودک مطرح شد

کانون در کنار آموزش و پرورش رسمی قرار دارد

کانون در کنار آموزش و پرورش رسمی قرار دارد
در پنجمین روز نمایشگاه هفته ملی کودک وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان تبلیغات اسلامی از نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش به همراه‌ حجة الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در کنار حامد علامتی ، مدیر عامل کانون پرورش فکری و غلامرضا کیانی، رئیس کانون زبان ایران از نمایشگاه هفته ملی کودک بازدید کردند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: کانون از دوره حضور آقای علامتی، به کانون ماموریت‌گرا بدل شده است. وی همچنین تصریح کرد: «ماموریت» از این جهت که کانون، ارتباط وسیع و محکمی با وزارت آموزش و پرورش دارد. از این رو لازم است که برخی از فعالیت‌ها که پیش‌تر هم از سوی کانون دنبال می‌شد، مثل فعالیت‌های نمایشی بر اساس محتواهای درسی، جدی‌تر دنبال شود و گسترش یابد.

وزیر
وی تصریح کرد: لازم است حضور کانون، در آموزش و پرورش جدی‌تر شود. ما فکر می‌کنیم کانون به واسطه توانی که از حیث فرهنگی و هنری و از حیث اعتقادی و اخلاقی دارد، باید در کنار آموزش و پرورش رسمی قرار گیرد و از این حیث کارهایی را هم در دست اجرا داریم.
در بخشی از این بازدید، هلیا حافظ زبان آموز کانون زبان، به زبان فرانسه داستان کلاغ، روباه و قالب پنیر را شعر خوانی کرد. همچنین دیگر زبان آموز کانون زبان آرشا اسد پور، استند آپ کمدی به زبان انگلیسی اجرا کرد.

هلیا

آرشام
این دو زبان آموز در کنار  پارسا درودی زاده از برندگان مسابقه انشاء نویسی اربعین، جوایز خود را از دستان وزیر آموزش و پرورش دریافت کردند.

سه

ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران و دیگر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور برگزار می‌شود.

۲۱ مهر ۱۴۰۱ ۱۱:۱۲
تعداد بازدید : ۱,۷۴۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...