در نشست دوره‌ای مطرح شد

فراخوان جذب مدرس در آینده ای نزدیک

آموزش زبان انگلیسی
نشست دوره‌ای مدرسان استان تهران کانون زبان ایران با حضور رئیس کانون، معاونین، مدیران و مسئولان کانون زبان، روز سه شنبه به صورت برخط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران،  غلامرضا کیانی، رئیس کانون زبان به همراه معاونین، مدیران و مسئولان، صبح روز سه شنبه ۱۰ آبان ماه در جلسه ایی به صورت برخط، علاوه بر بیان نقطه‌نظرات خود، با مدرسان استان تهران کانون گفتگو و تبادل نظر کرد.

در ابتدای این دیدار، مرتضی فرجیان نژاد، مسئول امور مدرسان کانون زبان ایران، به ارائه مسائل و آمارهای مربوط به روند برگزاری کلاس‌ها در ترم پائیز پرداخت. سپس، تربتی نژاد، معاون آموزشی کانون زبان ایران، به طرح مباحثی چون کیفیت آموزشی، مسائل مربوط به محتوای آموزشی، کلاس‌های برون‌کانونی و حد نصاب کلاسها(کمیت) پرداخت. وی به اهمیت موضوع اخذ بازخوردهای معنادار جهت رسیدن به نتایج مطلوب اشاره کرد و از فراخوان جذب مدرس در آینده بسیار نزدیک خبر داد.

در ادامه، غلامرضا کیانی به واقعیت‌ها و وضع موجود کانون زبان ایران اشاره کرد و مدرسان را «شرکای استراتژیک» کانون زبان خواند. در بخش پایانی  این نشست، رئیس کانون زبان ایران با مدرسان کانون گفتگو کرد و معاونین، مدیران، و مسئولین ذی ربط پاسخگوی پرسش‌های مدرسان بودند. 

۱۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۵۷
https://www.ili.ir/u/21k |
تعداد بازدید : ۴,۵۸۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...