معاونت پژوهش خبر داد:

نیازسنجی از مدرسان برای استفاده از انیمیشن‌ها در کلاس‌های آموزش زبان

نیازسنجی از مدرسان برای استفاده از انیمیشن‌ها در کلاس‌های آموزش زبان
با توجه به اهمیت استفاده از انیمیشن‌ها در کلاس‌های آموزش زبان، معاونت پژوهش فرم نیازسنجی از مدرسان کانون زبان زبان ایران تهیه کرده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، اهمیت استفاده از پویانمایی (انیمیشن) در کلاس‌های آموزش کانون زبان ایران جهت یادگیری هرچه سریع‌تر و بهتر زبان‌آموزان باعث شد، معاونت پژوهش و برنامه ریزی کانون زبان ایران نیاز سنجی از مدرسان با استفاده از فرم مربوطه را اجرا کند.

مدرسان کانون زبان ایران می توانند جهت شرکت در نظرسنجی و پرکردن فرم از ساعت ۲۳:۵۹  روز چهارشنبه 11 آبان ماه تا ساعت  ۲۳:۵۹ روز سه شنبه 17 آبان ماه به آدرس survey.ili.ir مراجعه فرمایند. همچنین مدرسان در صورت بروز هرگونه مشکل در فرآیند نیازسنجی می توانند از طریق مراکز آموزشی طرح موضوع نمایند.

۱۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۰:۲۲
تعداد بازدید : ۲,۹۶۲
سمانه نوغانی
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0

موافقم. جذاب و آموزنده ست.

انسیه لرستانی
۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0

قطعا در یادگیری و نیز ایجاد انگیزه مؤثر خواهد بود اما متاسفانه به نظر می آید در کلاس های آنلاین با مشکلات خاص خود مواجه خواهد بود. برخی از زبان آموزان گاها در پخش و شنیدن فایل های صوتی در کلاس هم با مشکل سرعت نت یا مسائل دیگر مواجه هستند.

حمیده قدکی
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0

خیلی هم خوب و عالی میشه اگه به روز و با کیفیت اجرا بشه


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...