افتخارآفرینی زبان‌آموز لارستانی

در هفدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور
افتخارآفرینی زبان‌آموز لارستانی
زبان‌آموز لارستانی کانون زبان ایران در مسابقات کشوری دارت (انتخابی تیم ملی) مقام قهرمانی را در بخش انفرادی دختران کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، انیس سال‌افزون، زبان‌آموز مرکز لارستان استان فارس، در مسابقات کشوری دارت (انتخابی تیم ملی)، در بخش انفرادی جوانان، به مقام قهرمانی دست یافت. وی در تابستان ۱۳۹۸ در بخش آموزش زبان انگلیسی از سطح Start نوجوانان در مرکز لارستان استان فارس شروع به تحصیل کرده و در حال حاضر در سطح Elementary 2 مشغول به تحصیل است.

گفتنی است هفدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور بانوان، انتخابی تیم ملی در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان در دو بخش انفرادی و دوبل، در آذر ۱۴۰۱، در یاسوج برگزار شد.

۱۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۵۸
تعداد بازدید : ۳,۶۲۴
مریم قنادی
۱۴۰۱/۰۹/۲۲
5

دختر افتخارآفرین ایران و دختر کانون زبان، ضمن عرض تبریک برای مقام کسب شده، موفقیت روزافزون سرکارعالی را از خداوند متعال خواستارم. امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق و پیروز باشید.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...