هم‌زمان با آغاز دهه فجر:

رونمایی از سامانه جانشینی مدرسان

رونمایی از سامانه جانشینی مدرسان
کیوان بخشی‌پور، سرپرست روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، از راه‌اندازی سامانه جانشینی مدرسان در آغاز دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، سامانه جانشینی مدرسان توسط کارشناسان بومی و داخلی کانون زبان تهیه و در آینده‌ای نزدیک، بهره‌برداری خواهد شد.
کیوان بخشی‌پور، سرپرست روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، زمان بهره‌برداری از این سامانه را هم‌زمان با دهه مبارک فجر اعلام کرد. او افزود: این سامانه، پس از اجرای آزمایشی و موفقیت‌آمیز  در استان البرز، در سه فاز، اجرایی می‌گردد. در مرحله اول، استان‌ها در سامانه برای مدرسان فعال در سال جاری، نام کاربری و رمز عبور تعریف می‌کنند. در فاز دوم، مدرس با نام کاربری و رمز عبور مختص به خود، وارد سامانه شده و روزهایی که آمادگی جانشینی دارد را مشخص می‌کند در فاز سوم، مدیر استان یا نماینده وی، در صورت نیاز به جانشینی، به سامانه مراجعه و اطلاعات مربوط به مدرس جانشین را جستجو کرده و سایر مراحل هماهنگی را اعمال می‌کند.

اسکرین
وی اضافه کرد: ازآنجاکه این طرح در سطح کشور اجرا می‌شود، با اجرای طرح، مشکل پیداکردن مدرس جانشین برای کلاس‌های برخط تا حدود بالایی برطرف خواهد شد و علاوه‌برآن، این سامانه برای یافتن جانشین در سطح استانی و کلاس‌های حضوری نیز کارایی دارد.
سرپرست روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل گفت: به‌زودی نشست برخط، برای آموزش سامانه با مدیران استانی و نمایندگان استان برگزار خواهد شد.
گفتنی است، ترم‌های آموزش زبان در کانون زبان ایران، به‌صورت فصلی و چهار ترم در سال است و برای هر فصل، تقویم ترمی تهیه می‌شود. هر ترم شامل ۲۰ جلسه آموزشی و یک جلسه امتحان پایان ترم است و مدرسان درصورتی‌که قادر به حضور در یک یا چند جلسه نباشند، استان برایشان جانشین تعیین می‌کند.
ترم زمستان ۱۴۰۱ کانون زبان ایران از ۱۷ دی ۱۴۰۱ شروع و در ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ خاتمه می‌یابد.


۱۹ دی ۱۴۰۱ ۱۴:۰۱
تعداد بازدید : ۲,۵۴۷
یاسر زنگنه
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
0

با سلام با آرزوی موفقیت برای مجموعه کانون زبان ایران و آرزوی اجرای اینگونه طرحهای خوب برای راحتی مدرسین و زبان آموزان.

عارف روشن
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
5

عالی بود جناب آقای بخشی پور عزیز


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...