آغاز ثبت‌نام آزمون زبان ایتالیایی CELI

آغاز ثبت‌نام آزمون زبان ایتالیایی CELI
بخش ایتالیایی کانون زبان ایران، از آغاز ثبت‌نام آزمون بین‌الملل زبان ایتالیایی (CELI) خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، بخش ایتالیایی کانون زبان ایران، از آغاز ثبت‌نام آزمون بین‌الملل زبان ایتالیایی (CELI) خبر داد.

علاقه‌مندان می‌توانند از ۱ تا ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ برای ثبت‌نام و پرداخت شهریه به صورت حضوری (در ساعات اداری شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ عصر)، به بخش ایتالیایی کانون زیان ایران به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان جم، نبش خیابان غفاری، پلاک ۳۳، طبقه ۴ مراجعه نمایند. همراه داشتن یک فتوکپی از گذرنامه و مبلغ ۱۲۰ یورو به صورت نقدی در زمان مراجعه ضروری است. شایان ذکر است، آزمون بین‌الملل زبان ایتالیایی (CELI) ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

توجه: ثبت‌نام در این آزمون فقط به صورت حضوری انجام می‌شود و لازم است متقاضیان هزینه ثبت‌نام (۱۲۰یورو) را به طور دقیق (و نه بیشتر) به همراه داشته باشند.
متقاضیان شرکت در این آزمون جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در روزها و ساعات اداری با بخش ایتالیایی کانون زبان ایران با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۰۶۰۶۷ تماس حاصل نمایند.
شایان ذکر است، آزمون چلی دانشگاه پروجای ایتالیا (Università per Stranieri di Perugia) برای سنجش استاندارد سطح زبان ایتالیایی و‌ صدور مدرک‌ بین‌المللی آموزش زبان ایتالیایی طراحی شده است. داشتن مدرک زبان ایتالیایی در سطح B۲ شرط لازم جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های ایتالیا برای ادامه تحصیل و اخذ ویزای تحصیلی از سفارت ایتالیا در تهران است.
کانون زبان ایران طی توافق‌نامه‌ای که با «مرکز ارزیابی و گواهینامه‌های‌ زبان‌ ایتالیایی دانشگاه پروجای ایتالیا» (CVCL) امضا کرده است، آزمون چلی را در ۶ سطح A۱ , A۲ , B۱ , B۲ , C۱ , C۲ ، در دو بخش کتبی و شفاهی به صورت حضوری هرسال در سه نوبت برگزار می‌نماید.

۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۵۲
تعداد بازدید : ۱,۹۵۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...