با حکم مدیرعامل؛

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد
حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرهاد فلاح را به‌عنوان معاون فرهنگی این نهاد منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با صدور حکمی فرهاد فلاح را به‌عنوان معاون فرهنگی این نهاد، منصوب کرد.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخشی از حکم انتصاب فلاح، به آسیب‌شناسی و به‌روزرسانی برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و برنامه‌ریزی برای پیشرفت فعالیت‌های کانون، توجه به سرمایه انسانی برای ایجاد نشاط کاری مربیان، کارشناسان و توانمندسازی آن‌ها در راستای دستیابی به رویکردهای نوین، استفاده حداکثری از دانش و تجربه مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین استفاده هدفمند از ظرفیت‌های برون‌سازمانی تأکید کرده است.
گفتنی است فرهاد فلاح دانش‌آموخته رشته‌های حقوق و علوم حدیث با گرایش کلام و عقاید است.
او سردبیری یکی از خبرگزاری‌های کشور، فعالیت در حوزه ادبیات نمایشی، تئاتر و داستان‌نویسی، عضو شورای گرنت کتاب ایران، تهیه‌کنندگی و کارگردانی برنامه‌های رادیویی را در کارنمای کاری خود ثبت کرده است.
همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ترجمه و انتشار بیش از ۲۰ عنوان کتاب به زبان اسپانیایی و عرضه آن در منطقه آمریکای لاتین از دیگر سوابق وی به شمار می‌رود.
لازم به ذکر است مدیرعامل کانون ضمن تشکر از محمود مروج معاون سابق فرهنگی، ایشان را نماد یک کانونی متدین، خیراندیش، دلسوز و منشأ خدمات ارزشمند معرفی کرد.
آیین تکریم و معارفه معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بعدازظهر روز دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ با حضور حامد علامتی مدیرعامل کانون، جمعی از مدیران و کارشناسان در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار شد.
۴ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۱۶
تعداد بازدید : ۲,۴۶۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...