در بازدید از نمایشگاه:

فرصت‌ها و چالش‌های حضور در CTEX بررسی شد

فرصت‌ها و چالش‌های حضور در CTEX بررسی شد
نمایندگانی از فناوری اطلاعات و روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران امکان حضور در دوره‌های آتی CTEX را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، نمایندگانی از کانون زبان ایران از نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی CTEX بازدید کردند. فراهم‌سازی امکان حضور کانون زبان ایران در نمایشگاه CTEX در دوره‎‌‌های آتی، رویکرد اصلی بازدید نمایندگان کانون بود.
گفتنی است، همکارانی از بخش فناوری اطلاعات و روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران در این نمایشگاه از خدمات زیرساخت محتوا، کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و صنایع خلاق، بازی‌های ایرانی، فناوری‌های محتوا و خدمات، سایت‌های عرضه بازی، استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، سکوهای ارائه محتوا و استریمرها بازدید کردند.

CTEX
لازم به ذکر است، سیزدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ بهمن در محل مصلی امام خمینی (ره) شهر تهران برگزار می‌شود.


۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵
تعداد بازدید : ۷۵۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...