به بهانه مشارکت در برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن؛

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مدیرعامل کانون پرورش فکری قدردانی کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مدیرعامل کانون پرورش فکری قدردانی کرد
محمدحسین موسی‌پور، نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ایین تقدیرنامه به جهت همکاری و همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برگزاری راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ منتشر شده است. در متن تقدیرنامه محمدحسین موسی‌پور، نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است:

به لطف پروردگار و عنایت خاصه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم امام زمان(عج) و در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی با حضور میلیونی و الهام‌بخش خود در تمامی شهرها و هزاران روستای کشور در راهپیمایی چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شگفتی آفریدند و با حضور همدلانه و هوشمندانه؛ حماسه بزرگ دیگری خلق و نقشه‌های جبهه کفر و الحاد و توطئه‌گران و فتنه‌گران و بدخواهان نظام را که با هجمه همه جانبه رسانه‌ای و جنگ ترکیبی گسترده تدارک دیده بودند نقش بر آب ساختند.

بی‌تردید زمینه‌ساز این خروش و حضور اعجاب‌انگیز؛ همکاری، هم‌افزایی، تلاش و مساعی چند ماهه مجموعه‌ی دستگاه‌های اجرایی عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نهادها و تشکل‌های مردمی است.

اکنون با خاتمه عزت‌آفرین مراسم و شکر این نعمت عظمای الهی در این مجال؛ مراتب امتنان و قدردانی صمیمانه خویش را از مساعی حضرت‌عالی و مجموعه همکاران ارجمندتان اعلام کرده و از ذات اقدس احدیت جل و علا توفیق‌های روزافزون آن جناب و همکاران خدوم را در خدمت به اسلام و ایران و بسط و نشر ارزش‌های انقلاب در پرتو انوار رحمت و تائیدات خداوند منان مسالت دارم.

کانون زبان ایران نیز در مراسم سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی در سی و یک استان کشور حضور فعال داشت.
۲ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۰۲
تعداد بازدید : ۹۳۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...