به مناسبت دهه فجر:

رونمایی از کتاب تألیفی کارمند کانون زبان استان کهگیلویه و بویراحمد

رونمایی از کتاب تألیفی کارمند کانون زبان استان کهگیلویه و بویراحمد
آیین رونمایی از کتاب «سبک‌های فرزندپروری با بهزیستی روانی و خودمراقبتی در نوجوانان» در یاسوج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، کبری اخلاقی نیا، مدیر کانون زبان استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آئین رونمایی از کتاب «سبک‌های فرزندپروری با بهزیستی روانی و خودمراقبتی در نوجوانان»، با حضور مدیرکل کانون استان، مدیرکل امور بانوان و خانواده، مدیرکل تحول اداری استانداری و جمعی از دانش‌آموزان در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک اداره کل کانون خبر داد. او تلاش نویسندگان را در ترویج فرهنگ مطالعه بسیار ارزشمند دانست و گفت: مربیان و اعضای کانون با بهره گیری از تجربیات می‌توانند آثار فاخری خلق کنند.

کهگیلویه رونمایی 2

عاطفه سادات مدبرنژاد، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری نیز در این نشست کودکان و نوجوانان را سربازان آینده انقلاب اسلامی دانست و خواستار برگزاری برنامه‌های متنوع و شاد برای کودکان و نوجوانان شد.

مسلم بادام فیروز، نویسنده کتاب و کارمند کانون زبان یاسوج نیز گفت: کتاب «سبک‌های فرزندپروری با بهزیستی روانی و خودمراقبتی در نوجوانان» (چاپ زمستان سال جاری) کتابی کاربردی در حوزه روانشانسی است و برای خانواده‌ها، معلمان، مشاوران مدارس، مربیان کانون زبان ایران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و روانشناسان خانواده سودمند است.

کهگیلویه رونمایی 3

گفتنی است، در کانون زبان استان کهگیلویه و بویراحمد، آموزش زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، روسی، اسپانیایی، ایتالیایی، چینی و ترکی استانبولی به صورت حضوری یا برخط انجام می‌شود.

 

۳ اسفند ۱۴۰۱ ۱۳:۴۶
تعداد بازدید : ۱,۵۲۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...