در سایت کانون زبان

بازدید خبر رکورد زد

بازدید خبر رکورد زد
خبر مربوط به نظرسنجی و نیازسنجی از زبان‌آموزان و اولیاء کانون زبان ایران، رکورد بازدید از خبرها در این سایت را جا‌به‌جا کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، کیوان بخشی‌پور، سرپرست این بخش با اشاره به اینکه خبر مربوط به نظرسنجی و نیازسنجی از زبان‌آموزان و اولیاء کانون زبان ایران، رکورد بازدید از خبرها در این سایت را جا‌به‌جا کرده است، گفت: تا پیش‌ازاین، رتبه اول و دوم بازدیدخبر مربوط به دو خبر بود که در دوران همه‌گیری کرونا در کشور و تبدیل شیوه کلاس‌های حضوری به برخط، اطلاع‌رسانی می‌کرد.
وی گفت : در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ خبری با عنوان «نحوه برگزاری کلاس‌های ترم بهار کانون زبان ایران اعلام شد» در سایت کانون قرار گرفت که از آن زمان تا کنون ۱۵۳۷۵۲ بار، بازدید شده است و تا پیش از رتبه اول بازدیدخبر از سایت کانون را در اختیار داشت.

او افزود: رتبه دوم در بازدیدها به خبری اختصاص داشت که با عنوان «برگزاری کلاس‌های آنلاین کانون زبان در دو سامانه مجزا» تا این لحظه ۱۴۶۲۲۳ بار، بازدید شده است؛ ولی خبر «نظرسنجی و نیازسنجی از زبان‌آموزان کانون زبان ایران و والدین» فقط در ۱۱ روز، بیشترین آمار بازدید خبر را ثبت کرد.
سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل گفت: استقبال مخاطبان از خبرهای تولیدی بزرگ‌ترین سرمایه برای روابط عمومی کانون زبان است و انگیزه را برای تلاش بیشتر فراهم می‌کند.

مدیر روابط عمومی
او با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گوناگون موجود در استان‌ها اظهار کرد: یکی از دلایلی که استقبال مخاطب از خبرهای تولیدی را افزایش داده است حضور مؤثر مدیران استانی و مسئولان مراکز در اطلاع‌رسانی است و ثبت این رکورد، گویای کیفیت بالای کار گروهی در مثلث روابط عمومی، واحدهای ستادی و مراکز کانون زبان است.
ایشان ضمن تشکّر از یکایک آحاد کانون زبان، تحول در اطلاع‌رسانی و کاربست شیوه‌های نوین در ارتباطات و خبرنویسی را از یکی از گام‌هایی دانست که شعار «ایران برای کانون؛ کانون برای ایران» را محقق می‌کند.
گفتنی است خبر نظر سنجی و نیاز سنجی در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ در سایت کانون زبان قرار گرفت و تا این لحظه ۱۵۴۳۵۵ بار بازدید شده است، همچنین نظرسنجی و نیازسنجی از زبان‌آموزان و والدین تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ادامه دارد.

۷ اسفند ۱۴۰۱ ۱۴:۰۶
تعداد بازدید : ۴,۳۳۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...