افتخارآفرینی زبان‌آموزان شیرازی در رویداد ملی «گردشگری، فناوری و آینده»

افتخارآفرینی زبان‌آموزان شیرازی در رویداد ملی «گردشگری، فناوری و آینده»
دو تن از زبان‌آموزان کانون زبان استان فارس، در رویداد استارت‌اپی «گردشگری، فناوری و آینده» حائز دریافت کارت طلایی در بخش غیررقابتی شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، دو تن از زبان‌آموزان بخش انگلیسی مقطع نوجوان کانون زبان استان فارس، مارال عشقی (زبان‌‌آموز مرکز شهید رجایی) و روژانو ایزدی (زبان‌‌آموز مرکز میدان آزادی) در رویداد استارت‌اپی «گردشگری، فناوری و آینده» حائز دریافت کارت طلایی در بخش غیررقابتی شدند.
در مراسم پایانی این رویداد پس از اهدا جوایز به ۵ گروه برتر از میان ۴۵ تیم شرکت‌کننده استانی و کشوری از ۱۰ استان، کارت طلایی و لوح یادبود مراسم به پاس حضور و ارائه ایده با عنوان Meta health، از سوی رئیس شورای برگزاری رویداد و مدیر برگزاری رویداد به جوان‌ترین تیم شرکت‌کننده اهدا شد.

افتخارآفرین فارس 1
گفتنی است آیین اختتامیه این رویداد با حضور احمد خورشید سوار، مشاور وزیر گردشگری در امور فناوری های نوین، محمد فرخ زاده، معاون گردشگری استانداری فارس و دکتر محمد حسن اسدی، شهردار شیراز در تاریخ ۱۲ اسفند در شیراز برگزار شد و زبان‌آموزان شیرازی ایده خود را با موضوع «شبیه‌سازی الگوهای زیستی و رفتاری انسان در فضای مجازی (سایبر) و نحوه تاثیر آن در کاهش مخاطرات ‌محیطی» به حاضرین در رویداد ارائه دادند.

لازم به ذکر است، در کانون زبان استان فارس، آموزش زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، روسی، اسپانیایی، ایتالیایی، چینی و ترکی استانبولی به صورت حضوری یا برخط انجام می‌شود.


۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۰۲
تعداد بازدید : ۱,۱۱۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...