در آستانه شروع ترم بهار:

بازدید معاون آموزشی کانون زبان از روند جذب و نگهداشت زبان‌آموزان در استان گلستان

بازدید معاون آموزشی کانون زبان از روند جذب و نگهداشت زبان‌آموزان در استان گلستان
زبان‌آموز خردسال کانون زبان استان گلستان موفق به کسب مقام اول در مسابقات کشوری تکواندو شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، بهجت تربتی نژاد، معاون آموزشی کانون زبان ایران، از روند جذب و نگهداشت زبان‌آموزان ترم بهار ۱۴۰۲ در استان گلستان بازدید کرد. در این دیدار، رحیم پور، مدیر استان گلستان کانون، ضمن ارائه‌ی اقدامات انجام‌شده در این زمینه، به برخی مشکلات در راستای عملیاتی کردن برخی راهکارها اشاره کرد. سپس مسئولان مراکز استان به بیان اقدامات انجام‌شده در مراکز و نیازهای مراکز اشاره کردند. در این دیدار، معاون آموزشی کانون زبان ایران، با اشاره به اهمیت تک‌تک اعضای سازمان، از کارمندان گرفته تا مدرسان، در بهبود بهره‌وری کانون زبان، به برخی از راهکارهای رشد جذب و نگهداشت زبان‌آموز اشاره کردند. در انتهای این دیدار، در ضیافت افطار از میهمانان پذیرایی شد.

گفتنی است، در کانون زبان استان گلستان، آموزش زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، روسی، اسپانیایی، ایتالیایی، چینی و ترکی استانبولی به صورت حضوری یا برخط انجام می‌شود.

۱۰ فروردین ۱۴۰۲ ۱۳:۴۷
تعداد بازدید : ۷۳۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...